Menu
 

Foto: Rīgas reģionā šogad virsmas apstrāde uz asfalta seguma autoceļiem veikta 86 km garumā

  • Autors:  Apriņķis.lv
Virsmas apstrāde uz autoceļiem V59 Mālpils-Peļņi un V93 Indrāni-Inčukalns. Foto – Latvijas autoceļu uzturētājs Virsmas apstrāde uz autoceļiem V59 Mālpils-Peļņi un V93 Indrāni-Inčukalns. Foto – Latvijas autoceļu uzturētājs

Lai uzlabotu mobilitāti un satiksmes drošību, VAS “Latvijas autoceļu uzturētājs” (LAU) šogad Rīgas reģionā veicis selektīvo vienkārtas virsmas apstrādi uz 31 reģionālā un vietējā valsts autoceļu posma, kuru asfalta segums ir sliktā tehniskā stāvoklī. Selektīvā vienkārtas virsmas apstrāde autoceļiem ar melno segumu veikta 86 km garumā.

Kā skaidro LAU, selektīvā vienkārtas virsmas apstrāde pagarina autoceļa seguma kalpošanas laiku un darbu rezultātā tiek nodrošināta autoceļa seguma ūdensnecaurlaidība, kā arī uzlabota satiksmes drošība kopumā. Virsmas apstrādes darbi tiek veikti vasaras sezonā un to izpildes laiks ir atkarīgs no gaisa temperatūras, nokrišņiem un citiem faktoriem.

Selektīvā vienkārtas virsmas apstrāde Rīgas reģionā veikta šajā sezonā veikta vienā vai vairākos posmos uz šādiem autoceļiem: P3 Garkalne–Alauksts, P8 Inciems–Sigulda–Ķegums, P10 Inčukalns–Ropaži–Ikšķile, P11 Kocēni–Limbaži–Tūja, P15 Ainaži–Matīši, P85 Rīgas HES–Jaunjelgava, P128 Sloka–Talsi, P131 Tukums–Ķesterciems–Mērsrags–Kolka, V59 Mālpils–Peļņi, V68 Dāvidi–Zaķumuiža–Bajārkrogs, V79 Murjāņi–Sēja, V83 Sigulda–Vildoga–Līgatne, V84 Inčukalns–Kalējbūņas, V85 Jūdaži–Nītaure, V93 Indrāni–Inčukalns, V112 Puikule–Rencēni–Vēveri, V123 Ārciems–Puikule–Urga–Braslava, V124 Vēveri–Lāči–Rezgaļi, V128 Straupe–Lēdurga–Vidriži–Skulte, V143 Akmeņkalni–Lauvas–Ķekari, V144 Salacgrīva–Vecsalaca, V146 Pāle–Pociems, V152 Pievedceļš Korģenei, V164 Igaunijas robeža (Ramata)–Mazsalaca–Vilzēni–Dikļi. V977 Madliena–Aderkaši, V995 Druva–Birzgale–Valle, V1101 Dobele–Lestene–Tukums, V1436 Brīvnieki–Dzirciems–Jēči, V1453 Praviņas–Džūkste, V1454 Pičas–Praviņas–Kārtiņi un V9995 P80 Tīnūži–Koknese–paralēlie ceļi.

Autoceļu lietotājiem jāņem vērā, ka uzsākot vienkārtas virsmas apstrādes darbus,  autoceļa posmā  tiek uzstādītas satiksmes organizācijas zīmes – ieviests ātruma ierobežojums 50km/h, brīdinājuma ceļa zīme “Uzbērta grants vai šķembas”, kā arī aizlieguma ceļa zīme “Apdzīt aizliegts”. Pēc seguma noformēšanās, brīvais materiāls tiek noslaucīts un ierobežojumi atcelti, norāda LAU.

Atstāt komentāru

* Ar zvaigznīti ir atzīmēti obligātie lauki, kas ir jāaizpilda

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.