Menu
 

Kā mainīta apmeklējumu kārtība Pierīgas pašvaldībās? Apriņķis.lv

  • Autors:  Liene Ozola
Foto - Olaines novada pašvaldības arhīvs Foto - Olaines novada pašvaldības arhīvs

Kopš valstī noteiktajiem ierobežojumiem saistībā ar Covid-19 izplatības pieaugumu, ir mainīta apmeklētāju pieņemšanas kārtība Pierīgas novadu pašvaldībās un to pakļautības iestādēs. “Rīgas Apriņķa Avīze” apkopoja informāciju, kādas izmaiņas pašvaldības pakalpojumu saņemšanai ir katrā novadā.

Ikšķile

Novada pašvaldība aicina pakalpojumus izmantot attālināti.

Apmeklējumam klātienē iepriekš jāpiesakās:
- valsts pārvaldes pakalpojumu portālā www.latvija.lv;
- sūtot pieteikumu uz e-pasta adresi Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. vai Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.;

Izvietotas pastkastītes iesniegumiem:
- Daugavas prospektā 34, Ikšķilē;
- Peldu ielā 22, Ikšķilē;
- “Kraujās”, Tīnūžos.

Izvēlēties bezskaidras naudas norēķinus, maksājot internetbankā uz rēķinos norādītiem kontiem.

Lai veiktu maksājumu pašvaldības kasē Peldu ielā 22, Ikšķilē, apmeklējums iepriekš jāpiesaka, zvanot uz tālruņa numuru 65020892.

Mārupe

Apmeklējot speciālistus novada domē un tās struktūrvienībās, apmeklētājiem no 12. oktobra jāizmanto mutes un deguna aizsegs. Ja apmeklētājs ierodas bez mutes un deguna aizsega vai aizsargmaskas, darbiniekiem ir tiesības lūgt to uzlikt. Ja tāda nav līdzi, vienreizējās sejas aizsargmaskas ir iespējams saņemt Mārupes novada domes Klientu apkalpošanas centrā.

Apmeklētāji tiek aicināti izmantot attālinātās saziņas iespējas. Ja tomēr nepieciešams tikties klātienē ar konkrētu speciālistu, vizīte iepriekš jāpiesaka, sazinoties ar speciālistu telefoniski.

Mārupes novada domes speciālisti apmeklētājus pieņem divas reizes nedēļā – pirmdienās un ceturtdienās no plkst. 9.00 līdz 18.00. Iesniegumus Mārupes novada domei var iesniegt katru darbdienu ierastajā darba laikā Klientu apkalpošanas centrā.

Carnikava

Novada Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā pakalpojumus turpmāk var saņemt pēc iepriekšēja pieraksta, zvanot uz tālruņa numuru 67993814.

Klienti, kuri pēc iepriekšēja pieraksta ieradīsies Carnikavas novada domes ēkā uz konsultāciju vai lai saņemtu pakalpojumu, lūgti izmantot mutes un deguna aizsargmaskas, kas būs pieejamas domes ēkā. Tāpat domes ēkā izvietoti roku dezinfekcijas līdzekļi un pieejams termometrs ķermeņa temperatūras mērīšanai.

Iedzīvotāji tiek aicināti iesniegumus iesniegt attālināti.

Jūrmala

Epidemioloģiskās drošības nolūkā no 8. oktobra Jūrmalas pilsētas domē apmeklētāju apkalpošana notiek pēc iepriekšēja pieraksta vai attālināti, sniedzot konsultācijas telefoniski vai ar e-pasta starpniecību. Jūrmalā ir trīs Apmeklētāju apkalpošanas centri, un pie visiem trim ir izvietotas pasta kastītes, kurās iedzīvotāji var ievietot sagatavotos iesniegumus. Tāpat pie visiem trim ir izvietota informācija ar Apmeklētāju apkalpošanas centru tālruņa numuriem un e-pasta adresēm.

Ķekava

Iedzīvotāji aicināti būt atbildīgiem un izvērtēt, vai pašvaldības apmeklējums klātienē patiešām ir nepieciešams – varbūt visu vajadzīgo var izdarīt attālināti, t.i., elektroniski. Ja tomēr ir nepieciešama vizīte klātienē,  pašvaldība lūdz iedzīvotājus  pieteikt apmeklējumu iepriekš, zvanot uz tālruņa numuru 8488 vai rakstot uz e-pasta adresi Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt..

Apmeklētāju pieņemšana notiek tikai klientu apkalpošanas centra pirmajā stāvā – pārrunu telpā ar apmeklētājiem. Katru apmeklētāju reģistrē attiecīgais speciālists.

No 15. oktobra apmeklētājiem:
- obligāti  jālieto mutes un deguna aizsegs;
- apmeklējums pie speciālista otrdienās, trešdienās un piektdienās obligāti jāpiesaka iepriekš, zvanot uz tālruņa numuru 8488 vai rakstot uz e-pasta adresi Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

Sazināties ar pašvaldību un saņemt pakalpojumu var  ērti un ātri arī elektroniski:
- zvanot pa bezmaksas informatīvo tālruni 8488;
- rakstot uz e-pasta adresi Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.;
- e-pakalpojumu portālā www.latvija.lv.

Babīte

No 14. oktobra uz nenoteiktu laiku ir slēgta Babītes novada pašvaldības kase; iedzīvotāji aicināti visus maksājumus veikt  ar pārskaitījumu internetbankā vai veikalu “Maxima” kasēs, uzrādot maksājuma paziņojumu. Turpmāk klātienes vizītes pakalpojumu saņemšanai Babītes novada pašvaldības Administrācijā notiks tikai pēc iepriekšēja pieraksta apmeklētāju pieņemšanas dienās – pirmdienās un ceturtdienās. Apmeklētājiem, ierodoties klātienes vizītē, obligāti jāizmanto mutes un deguna aizsegs, jādezinficē rokas, kā arī iespēju robežās jāievēro savstarpēja divu metru distance.

Olaine

Apmeklētājus speciālisti pēc iepriekšēja pieraksta joprojām pieņem klātienē divas reizes nedēļā (pirmdienās un ceturtdienās), vienu reizi nedēļā pēc iepriekšēja pieraksta apmeklētājus pieņem domes vadība, savukārt Olaines novada Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs pieņem apmeklētājus klātienē katru darbdienu.

Pašvaldība mudina iedzīvotājus saņemt pakalpojumus elektroniski.

Ņemot vērā situāciju ar Covid-19 izplatību, apmeklētāju pieņemšanas kārtība var mainīties.

Sigulda

Pie novada pašvaldības speciālistiem apmeklējums notiek pēc iepriekšēja pieraksta un ar sejas aizsargmaskām. Tāpat veikti piesardzības pasākumi pašvaldības klientu apkalpošanas vietās, Sociālajā dienestā, kā arī Siguldas novada Būvvaldē.

Klientu apkalpošanas speciālisti apkalpošanas vietās piesardzības nolūkos tiek nodrošināti ar aizsargstiklu, savukārt vietās, kur tas nav iespējams, tiek lietotas maskas vai vizieri. Rūpējoties par higiēnu, tiek nodrošināti arī roku dezinfikatori; tiek veikta apmeklētāju reģistrācija, lai nepieciešamības gadījumā varētu ar iedzīvotājiem sazināties. Apmeklētāji, ierodoties kādā no klientu apkalpošanas centriem, lūgti izmantot sejas aizsargmasku, ievērot divu metru distanci, kā arī izmantot roku dezinfekcijas līdzekļus.

Siguldas novada pašvaldības Sociālā dienesta darbinieki turpmāk strādās sejas aizsargmaskās un klientus pieņems tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Klienti aicināti ierasties maskās; maznodrošinātajām personām tās tiks nodrošinātas pēc pieprasījuma. Tāpat Sociālajā dienestā ar īpašu atzīmju palīdzību tiek nodrošināta distancēšanās, pieejami roku dezinfekcijas līdzekļi. Klientu konsultēšana norisinās individuāli, abām pusēm esot ar sejas aizsargmaskām. Tāpat klientiem tiek nodrošināti atsevišķi rakstāmpiederumi, kas pēc katra apmeklējuma tiek dezinficēti. Darbojas speciālais interviju kabinets, kas aprīkots ar aizsargstiklu.

Sociālais dienests aicina interesentus izvērtēt klātienes vizītes nepieciešamību, tā vietā izvēloties saziņai e-pastu Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. vai tālruņa numuru 67800966. Apmeklētāji aicināti izmantot e-iesniegumus, aizpildot tos pašvaldības pakalpojumu portālā e.sigulda.lv.

Savukārt Siguldas novada Būvvaldē pie ieejas izvietota visa svarīgākā un aktuālā informācija par piesardzības pasākumiem, kā arī speciālistu kontaktinformācija. Lai izvairītos no drūzmēšanās, klientu apkalpošana notiek pēc iepriekšēja pieraksta, zvanot uz tālruņa numuru 67800956. Klienti uz klātienes konsultāciju aicināti ierasties sejas maskā.

Iedzīvotāji aicināti izvērtēt konsultāciju nepieciešamību klātienē un, ja tas ir iespējams, izmantot elektroniskās saziņas un pakalpojuma iespējas. Saziņai ar pašvaldību aicinām zvanīt uz tālruņa numuru 80000388 vai rakstīt uz e-pasta adresi Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.. Tāpat aicinām sazināties ar atbildīgo speciālistu, rakstot uz viņa e-pasta adresi.

Garkalne

Novada domē ar pieņemšanas organizāciju kopš pavasara nekas nav mainījies.

Ādaži

Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Ādažos klientu pieņemšana notiek pēc iepriekšēja pieraksta. Tāpat iepriekš jāpierakstās, ja klients vēlas veikt maksājumus Klientu centra kasē (tālruņa numurs 6799735).

Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra pakalpojumus var saņemt:

- elektroniski – www.adazi.lv/pakalpojumi/e-pakalpojumi;

- konsultējoties ar klientu centra darbiniekiem par pakalpojumu pieteikšanu, zvanot uz tālruņa numuru 67997350;

- rakstot uz e-pasta adresi Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.;

- sūtot atbilstoši normatīvo aktu prasībām noformētos dokumentus pa pastu (adrese: Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads, LV-2164);

- iesniegumu domei var iesniegt arī portālā ”Latvija.lv”, sadaļā “Iesniegums iestādei”.

Ādažu novada Būvvalde pieņems klientus dokumentu iesniegšanai klātienē, ja dokumentus nav iespējams iesniegt elektroniski. Obligāts iepriekšējs pieraksts, zvanot uz tālruņa numuru 67996490! Ja vajadzīga Būvvaldes konsultācija, aicinām sazināties ar speciālistiem telefoniski vai e-pastā. Būvvaldes pakalpojumus var saņemt attālināti, veidlapas pieejamas tīmekļa vietnes www.adazi.lv sadaļā “Būvniecība” – “Iesniegumu veidlapas”.

Sociālais dienests apmeklētājus konsultācijām klātienē pieņem pēc iepriekšēja pieraksta. Iesniegumus turpina pieņemt elektroniski (e-pasta adrese Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.), kā arī tos var atstāt pastkastē pie ieejas Sociālajā dienestā Gaujas ielā 13/15. Sociālajam darbiniekam var zvanīt uz tālruņa numuru 67996661, sociālajam darbiniekam ģimenēm ar bērniem – uz tālruņa numuru 67809399.

Dzimtsarakstu nodaļa apmeklētājus pieņem, iepriekš sazinoties telefoniski (tālruņa numurs 67996007).

Ādažu novada Bāriņtiesa apmeklētājus konsultācijām klātienē pieņem pēc iepriekšēja pieraksta.

Saulkrasti

Novada dome, Tūrisma informācijas centrs, kā arī pašvaldības policija apmeklētājus pieņem tikai pirmdienās un ceturtdienās no plkst. 8.30 līdz 12.00 un no plkst. 12.30 līdz 18.00 pēc iepriekšēja pieraksta un tikai sejas aizsargmaskās. Pārējās dienās durvis apmeklētājiem būs slēgtas.

Šī informācija attiecas uz visām domes struktūrvienībām, kas pieņem apmeklētājus:
- Saulkrastu Klientu apkalpošanas centrs – tālruņa numurs 25767651, 67142530 vai 67951250;
- Saulkrastu Sociālais dienests – tālruņa numurs 67142511;
- Saulkrastu novada Bāriņtiesa – tālruņa numurs 67142509 vai 25708981;
- Saulkrastu novada Būvvalde – tālruņa numurs 67142519;
- Saulkrastu novada Dzimtsarakstu nodaļa – tālruņa numurs 67142509;
- Saulkrastu novada Tūrisma informācijas centrs – tālruņa numurs 67952641;
- Saulkrastu novada pašvaldības policija – tālruņa numurs 67142525.

Nepieciešamības gadījumā dokumentus iespējams atstāt kastītē, kas atrodas pie domes durvīm.

1 komentārs

  • Bārda
    Bārda Piektdiena, 16 Oktobris 2020 09:49 Komentāra saite

    Garkalne

    Novada domē ar pieņemšanas organizāciju kopš pavasara nekas nav mainījies.

    Pareizāk sakot Garkalnē nekad nekas nemainās, jo daži vispār nestrādā, piemēram, Dienas centrs Garkalnē.

Atstāt komentāru

* Ar zvaigznīti ir atzīmēti obligātie lauki, kas ir jāaizpilda

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.