Menu
 

Ulbrokā aizvadīts pirmais "Exit Rīga" apmācību seminārs Pierīgas tūrisma pakalpojumu sniedzējiem

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto - Stopiņu novada pašvaldība Foto - Stopiņu novada pašvaldība

Jaunatklātajā kultūras centrā “Ulbrokas Pērle” trešdien norisinājās pirmais no diviem apmācību semināriem tūrisma pakalpojumu sniedzējiem. Semināra galvenā tēma bija vienots tūrisma piedāvājums Pierīgā. Klātienē semināru apmeklēja gandrīz 30 cilvēku, bet tiešsaistē vienlaicīgi sekoja vairāk kā 40 dalībnieku, gan "Exit Rīga" Facebook profilā, gan izmantojot “ZOOM Webinar” platform, liecina informācija Stopiņu novada pašvaldības vietnē.

Pasākuma sākumā klātienes un attālinātos semināra dalībniekus sveica Stopiņu novada domes priekšsēdētājas vietnieks Ainārs Vaičulens, atzīstot, ka, “apvienojoties 14 novadiem tūrisma jomā, tā ir iespēja gan uzņēmējiem, gan pašvaldībām, gan iedzīvotājiem paplašināt savas iespējas”. To pierādījis "Exit Rīga" velo orientēšanās pasākums, kurā bija iespēja iepazīt Pierīgas novadus.

Prezentāciju daļu aizsāka Pierīgas novadu pieredzes stāsti tūrisma attīstībā, kur Ogres Tūrisma informācijas centra konsultante Baiba Zača stāstīja par digitālo tehnoloģiju izmantošanu tūrisma attīstībā un Mārupes novada domes tūrisma organizatore Laura Šīrante par vietējā tūrisma attīstību pandēmijas laikā. Turpinājumā Ikšķiles novadā esošā restorāna “Brandīns” valdes loceklis Staņislavs Jonāns dalījās pieredzē ar savu stāstu par pielietojamajiem mārketinga instrumentiem un dzīvi Covid-19 apstākļos.

Par saukļa “Apceļo Pierīgu!” iedzīvināšanu un LEADER sadarbības projekta “Tūrisms kopā” īstenošanu stāstīja tā vadītāja Aiva Vancāne, daloties arī ar iestrādnēm, kas veiksmīgi integrējušās “Apkārt Rīgai – vienots tūrisma piedāvājums” ("Exit Rīga") sadarbībā. To arī apliecināja "Exit Rīga" projekta vadītājs Juris Žilko, īsi ieskicējot galvenos sadarbības virzienus, savukārt Laura Šīrante turpināja jau ar iepriekš pieminēto un veiksmīgi aizvadīto pirmo attālināto velo orientēšanās seriālu, stāstot par starpnovadu sadarbību ar mobilā telefona aplikācijas “QRENTEERINGS” izstrādāju un pieredzi pirmo reizi šāda tipa pasākumu organizējot.

Kā Rīga var būt “nodeRīga” Pierīgas tūrismam un Rīgas Plānošanas reģiona projekta “Local Flavours” ietvaros veikto pētījumu, informēja Edgars Ražinskis, minot trīs sadarbības izaicinājumus – labo prakšu selekcionēšanu, digitālo mārketingu un vietas identitāti. Kā lielākā daļa semināra dalībnieku, arī Ekonomikas ministrijas vecākā eksperte Ilona Kalniņa pasākumam pieslēdzās tiešsaistē un savā prezentācijā runāja gan par plānoto daudzgadu budžetu, tūrisma politikas īstenošanu un risinājumiem krīzes seku likvidēšanai.

Semināra otrajā daļā mārketinga speciāliste Līga Gablika dalījās ar ieteikumiem kā veiksmīgi izmantot sociālo tīklu platformas, lai sasniegtu savu klientu, bet noslēgumā klātienes semināra dalībnieki strādāja grupās, diskutējot par Pierīgas tūrisma asociācijas dibināšanas nepieciešamību, Rīgas un Pierīgas sadarbību un "Exit Rīga" 2021.gada mārketinga aktivitātēm.

Apmācību seminārs ir būtiska LEADER sadarbības projekta “Apkārt Rīgai – vienots tūrisma piedāvājums” aktivitāte, lai šādā veidā sniegtu iespēju vietējiem uzņēmējiem gūt jaunas zināšanas par sev aktuālām tēmām. Jau iepriekš ziņots, ka projekta sākumposmā tapa pats tūrisma reģiona zīmols "Exit Rīga", kas apvieno 14 Pierīgas novadus. Apmācību semināri ir projekta aktivitāšu turpinājums.

Semināra ieraksts pieejams šeit

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.