Menu
 

Noslēdzies iepirkums par Ķekavas apvedceļa būvdarbu būvuzraudzību

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto – lvceli.lv Foto – lvceli.lv

Ir noslēdzies iepirkums par Ķekavas apvedceļa būvdarbu uzraudzību. Tiesības slēgt līgumu par šiem darbiem ir ieguvusi SIA “Firma L4”, kuras piedāvājums bija saimnieciski visizdevīgākais, kā arī ar zemāko piedāvāto cenu, kas ir 1 106 592 eiro (bez PVN). 

Kā informē VSIA “Latvijas Valsts ceļi” Komunikācijas daļā, kopumā savus piedāvājumus iepirkumā iesniedza trīs komersanti: personu apvienība “SIA “Ceļu inženieri”, SIA “Izliena V” un SIA “Teede insenerid”” par summu 1 648 785 eiro (bez PVN), piegādātāju apvienība “BPI” par summu 1 385 765,49 eiro (bez PVN) un SIA “Firma L4” par summu 1 106 592 eiro (bez PVN). 

Saskaņā ar Vispārīgajiem būvnoteikumiem būvuzraudzības pienākums ir nodrošināt pasūtītāja tiesības un intereses būvdarbu veikšanas procesā, kā arī nepieļaut būvniecības veicēja patvaļīgas atkāpes no būvprojekta, būvniecību reglamentējošo normatīvo aktu pārkāpumus vai atkāpes no būvprojektā un darbu veikšanas projektā noteiktajām tehnoloģijām. Pretendentam būvuzraudzības procesā būs jāiesaista būvspeciālistu komanda: būvinženieris, atbildīgais ceļu būvuzraugs, ceļu būvuzraugs, divi tiltu būvuzraugi, elektroietaišu izbūves darbu būvuzraugu, elektronisko sakaru sistēmu un tīklu būvuzraugs, ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu būvuzraugs, sadales un lietotāju gāzes apgādes sistēmu būvuzraugs, četri būvuzraugu palīgi, kā arī jāveic testi neatkarīgās akreditētās laboratorijās, norāda “Latvijas Valsts ceļu” pārstāvji.

Iepirkuma līgums par Ķekavas apvedceļa būvuzraudzību tiks slēgts par visu šī objekta būvdarbu veikšanas periodu līdz objekta nodošanai ekspluatācijā. Precīzs Ķekavas apvedceļa būvdarbu uzsākšanas laiks būs zināms pēc publiskās un privātās partnerības (PPP) līguma noslēgšanas un būvprojekta apstiprināšanas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

Ķekavas apvedceļš būs valsts galvenā autoceļa Rīga–Bauska–Lietuvas robeža (Grenctāle) (A7) posms 7,8.–25,0. km, vēsta “Latvijas Valsts ceļu” pārstāvji. Tā joslas kilometru garums būs aptuveni 100 km, tostarp: četru joslu ceļš (pa divām joslām katrā braukšanas virzienā) – 12,22 km; divu joslu ceļš ar vienu brauktuvi un vienu joslu katrā braukšanas virzienā – 5,36 km; paralēlie ceļi un satiksmes pārvadi – 20,7 km; divi tuneļi; seši tilti un pārvadi; 10 apļveida krustojumi; divi gājēju tilti un tuneļi.

Uzņēmumā atgādina, ka pērn valdība atbalstīja Ķekavas apvedceļa būvniecību kā pirmo nozīmīgo industriālo PPP projektu Baltijā. Iepirkumā tiesības slēgt partnerības līgumu ieguva PA “Kekava ABT”, kas tika izvēlēts kā saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, turklāt ar zemāko cenu. Šo personu apvienību ar 80% no kopējā ieguldījuma kontrolē Luksemburgā reģistrēts investīciju fonds “Transport Infrastructure Investment Company 2 S.C.A., SICAR”, kas specializējies liela mēroga transporta un sabiedriskās infrastruktūras projektos Eiropā un citviet pasaulē un kuram ir filiāles Luksemburgā, Portugālē un Francijā. Publiskais partneris šajā projektā ir valsts Satiksmes ministrijas personā, kuras vārdā projektu īsteno VSIA “Latvijas Valsts ceļi”.

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.