Menu
 

Foto: Sāk būvēt Ķekavas apvedceļu

  • Autors:  Apriņķis.lv/LVC
Foto - Renārs Koris Foto - Renārs Koris

Atbilstoši plānotiem termiņiem, decembrī ir sākušies valsts galvenā autoceļa Rīga–Bauska–Lietuvas robeža (A7) posma jeb Ķekavas apvedceļa būvniecības darbi. Topošā apvedceļa trasē norit zemes darbi, materiālu pievešana u.c. sagatavošanas un demontāžas darbi.

Kā informēja VSIA “Latvijas Valsts ceļi” (LVC), patlaban notiek jaunās trases būvdarbi un nav nepieciešamas ieviest satiksmes ierobežojumus, taču jau nākamā gada sākumā ar tiem būs jārēķinās. Būvdarbu laikā materiālu piegāde notiek pa vairākiem vietējās nozīmes autoceļiem, kuri ir nodoti apsaimniekošanā būvniekam.

Ķekavas apvedceļa, t.sk. pamattrases, paralēlo ceļu, pārvadu un citas saistītās infrastruktūras tehniskā projekta izstrādi un būvdarbus īsteno privātais partneris AS “Kekava ABT” un tā piesaistītie apakšuzņēmēji, bet būvuzraudzību nodrošina SIA “Firma L4”. Būvdarbus plānots pabeigt līdz 2023. gada beigām, savukārt ceļa uzturēšanu privātais partneris veiks vēl 20 gadus pēc būvdarbu pabeigšanas, līdz ar ko visa PPP projekta pabeigšana plānota 2043. gadā.

Pēc LVC datiem, realizējot Ķekavas apvedceļa projektu, tiks izbūvēti gandrīz 100 km joslas kilometru un ieklātas 220 000 tonnas asfalta. Trases būvniecībā arī tiks izmantots 450 000 tonnu dolomīta un granīta šķembu, kā arī 520 000 m3 smilts. Būvdarbu aktīvākajā fāzē būvlaukumā strādās līdz pat 450 cilvēku, kā arī vairāk nekā 100 autotransporta vienību un 50 mehānismu vienību.

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.