Menu
 

Inčukalna iedzīvotāji Covid-19 ietekmes dēļ pasta pakalpojumus var saņemt savā dzīvesvietā

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto - "Latvijas pasts" Foto - "Latvijas pasts"

Covid-19 pandēmijas negatīvās ietekmes dēļ no 16. līdz 23.martam Inčukalna iedzīvotāji pasta pakalpojumus var saņemt pēc pieprasījuma pie pastnieka savā dzīvesvietā vai apmeklēt tuvāko – Siguldas – pasta nodaļu, informēja VAS “Latvijas pasts”.

Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta pakalpojumu sniegšanas vietā: vēstuļu korespondences – vēstules, pastkartes, bandroles – un pasta paku sūtījumu piegādi, pieņemšanu un nosūtīšanu, pastmarku un aplokšņu iegādi, preses izdevumu abonēšanu, naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontā, komercpreču iegādi u.c.

Ar pastnieka starpniecību Inčukalna iedzīvotājiem iespējams saņemt arī skaidras naudas izmaksu no PNS konta. Šo un pārējos pastnieka pakalpojumus dzīvesvietā iespējams saņemt, iepriekš sazinoties ar “Latvijas pasta” klientu centru pa tālruni 27008001 vai 67008001. 

Inčukalna iedzīvotāji pasta pakalpojumus tuvākās nedēļas laikā varēs saņemt, arī apmeklējot tuvāko pasta nodaļu Siguldā, Pils ielā 2, pirmdienās, otrdienās, ceturtdienās un piektdienās no plkst.8 līdz 18 un trešdienās no plkst.8 līdz 19. Saņemot aicinājumu par reģistrēta sūtījuma izņemšanu, iedzīvotājiem ir iespēja pieteikt sūtījuma saņemšanu savā dzīvesvietā, iepriekš zvanot pa tālruni 67008001 vai 27008001. 

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.