Menu
 

"Latvijas pasts" mainīs pasta pakalpojumu sniegšanas kārtību Inčukalnā

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto - publicitātes Foto - publicitātes

Ņemot vērā mazo pasta pakalpojumu pieprasījumu Inčukalna pasta pakalpojumu sniegšanas vietā, kas ir vidēji viens klients dienā, pieņemts lēmums no 24.jūlija mainīt pasta pakalpojumu sniegšanas modeli Inčukalnā, informē VAS “Latvijas pasts”.

“Latvijas pasta” novērojumi liecina, ka iedzīvotāji labprāt izmanto pasta pakalpojumus savā dzīvesvietā – tas ir izdevīgi, droši un pieejami ne tikai noteiktā darbalaikā –, tādēļ no 24.jūlija “Latvijas pasta” pakalpojumi Inčukalna teritorijā iedzīvotājiem tiks nodrošināti tieši šādā veidā: tos sniegs pastnieks pēc klienta pieprasījuma tad, kad tas būs klientam nepieciešams. Pieprasījumu varēs veikt, iepriekš sazinoties ar “Latvijas pasta” Klientu centru pa tālruni 27008001 vai 67008001.

Arī turpmāk iedzīvotājiem tiks pilnībā nodrošināti visi universālā pasta pakalpojuma grozā ietvertie pakalpojumi un citi pakalpojumi, kurus sniedz “Latvijas pasts”. Pastnieks klienta dzīvesvietā bez maksas nodrošinās vēstuļu korespondences (vēstules, pastkartes, sīkpakas, bandroles) un pasta paku sūtījumu saņemšanu un nosūtīšanu, papildus piedāvājot arī citus pakalpojumus, kas bija pieejami pasta pakalpojumu sniegšanas vietā, piemēram, pastmarku un aplokšņu iegādi, preses izdevumu abonēšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, iemaksas un izmaksas no “Pasta norēķinu sistēmas” konta un citus pakalpojumus.

Iedzīvotāji par pasta pakalpojumu turpmākās saņemšanas kārtību tiks informēti informatīvajos materiālos, kas tiks ievietoti iedzīvotāju pastkastītēs, vēsta uzņēmumā.

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.