Menu
 

Par 7000 eiro tapusi jauna Ķekavas novada vizuālā identitāte

  • Autors:  Apriņķis.lv
Par 7000 eiro tapusi jauna Ķekavas novada vizuālā identitāte Ķekavas novada pašvaldība

Atzīmējot Ķekavas novada desmitgadi, sadarbībā ar reklāmas aģentūru “SprintLab” pirmo reizi radīta novada vizuālā identitāte. Jaunā grafiskā zīme, kuru veido divu trijstūru dažādos gaiši zaļā toņos veidots stilizēts Ķ burts un sauklis “AUGAM”, iemieso Ķekavas novada zīmola galvenās vērtības – darbīgumu, izaugsmi un zaļu dzīvesveidu.

Ķekavas novada pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste Renāte Rumbina pastāstīja, ka aizvadītajā gadā sadarbībā ar aģentūru “SprintLab” tika uzsākts darbs pie Ķekavas novada vizuālās identitātes izstrādes, dažādās procesa stadijās iesaistot nozares ekspertus, kā arī pašvaldības speciālistus un iestāžu pārstāvjus, novada uzņēmējus un iedzīvotājus. Sagaidot Ķekavas novada desmitgadi, radīta novada grafiskā zīme, sauklis, zīmola stila grāmata un stratēģija, kā arī izveidota individuāla grafiskā zīme novada uzņēmējiem, amatniekiem un mājražotājiem.

Vienotas vizuālās identitātes izstrāde cenu aptaujas rezultātā tika uzticēta reklāmas dizaina aģentūras “SprintLab” komandai – projekta gaitu pārraudzīja aģentūras valdes loceklis Dainis Kozlovskis, grafikas dizainu radīja grafiķe Inga Rušmane, savukārt novada stāstu sauklī ietērpa Ingus Josts. Tāpat projekta gaitā konsultācijas sniedza reputācijas un zīmolvedības eksperte Renāte Cāne, kā arī savas idejas izteikt tika aicināti novada iedzīvotāji. Kopumā Ķekavas novada pašvaldībai zīmola izstrāde izmaksāja nepilnus 7000 eiro.

“Mūsu novadu raksturo darbīgi un uz izaugsmi vērsti cilvēki un uzņēmumi, kuru sasniegumi nes Ķekavas novada vārdu tālāk par tā robežām. Pašvaldības uzdevums ir sniegt nepieciešamo atbalstu, tādēļ esmu pārliecināta – apzinoties mūsu stiprās puses un lepojoties ar sasniegto, varam skaidrāk formulēt novada attīstības virzienu arī nākamajai desmitgadei,” tā Ķekavas novada domes priekšsēdētāja Viktorija Baire. “Ķekavas novadam ir potenciāls būt vēl darbīgākam, augt vēl straujāk un domāt zaļāk, tādēļ ceru, ka jaunizveidotais novada zīmols kalpos par labu atspēriena punktu.”

Zīmola vizuālā identitāte akcentē novada stiprās puses – ik gadu pieaugošo iedzīvotāju skaitu, daudzveidīgās iespējas mācīties, radīt un ražot, novada atrašanās vietas priekšrocības, kā arī dabas tuvumu, kuru novērtē jaunās ģimenes un pilsētas dzīves nogurdinātie.

“Pašvaldības un to pakalpojumi līdzinās daudznozaru uzņēmuma darbībai ar lielu komunikācijas apjomu elektroniskā, drukātā un citādi vizuālā veidā. Līdz ar to gluži likumsakarīga ir vajadzība  pēc novada vizuālā tēla, kas sākas ar pašu logo un tajā integrētām vērtībām,” stāsta aģentūras “SprintLab” valdes loceklis Dainis Kozlovskis.

“Salīdzinoši tas ir kā ar lielām pārmaiņām garderobē, kad pēc pasūtītāja vēlmēm, speciāli tiek izgatavoti moderni lietišķie apģērbi, ņemot vērā valkātāju vērtības, dzīves stilu un nākotnes vīziju. Taču svarīgākais un aizraujošākais ir tikai priekšā – valkāt "jaunās drēbes" atbilstoši standartiem un stratēģijai!”

Multimediji

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.