Menu
 

Šogad izveidos sešus jaunus klientu apkalpošanas centrus, arī Olainē un Mārupē

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto - arhīvs Foto - arhīvs

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (VARAM) turpina Valsts un pašvaldību vienotā klientu apkalpošanas centra (VPVKAC) tīkla attīstību un šogad izveidos piecus jaunus novadu nozīmes klientu apkalpošanas centrus Kārsavā, Koknesē, Olainē, Mārupē un Skrīveros un vienu reģionālās nozīmes Ludzas novadā.

Tas papildinās jau 85 līdz šim izveidotos VPVKAC, tādējādi turpinot tīkla attīstību un publisko pakalpojumu pieejamības veicināšanu pašvaldībās. Savukārt 2020.gadā tiks izveidots Līvānu novada reģionālās nozīmes VPVKAC.

Šogad ministrija ir piešķīrusi vienreizējo valsts budžeta dotāciju Kārsavas, Kokneses, Olaines, Mārupes un Skrīveru novada VPVKAC izveidei kopsummā 59 715 eiro. Dotācijas apjoms vienotā klientu apkalpošanas centra izveidei novadu nozīmes attīstības centrā nevar pārsniegt 70 % no kopējām izveidošanas izmaksām, tādējādi 30% no VPVKAC izveidošanas izmaksām sedz pašvaldība.

Pakalpojumus un konsultācijas nodrošina pašvaldības klientu apkalpošanas speciālisti. Lai nodrošinātu augstu VPVKAC klientu apkalpošanas kvalitāti, VPVKAC personālam tiks organizētas mācības par centros sniegtajiem pakalpojumiem, t.sk. kā profesionāli palīdzēt klientiem pieteikt e-pakalpojumus valsts pārvaldes pakalpojumu portālā www.latvija.lv un izmantot eID sniegtās iespējas.

Kā zināms, VPVKAC var vienuviet pieteikt gan konkrētās pašvaldības pakalpojumus, gan pieprasītāko valsts iestāžu – Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Valsts ieņēmumu dienesta, Nodarbinātības valsts aģentūras, Valsts zemes dienesta, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes, Lauku atbalsta dienesta, Lauksaimniecības datu centra, Valsts darba inspekcijas un Uzņēmumu reģistra – pakalpojumus, saņemt informāciju, konsultācijas un praktisku palīdzību un konsultācijas par e-pakalpojumiem. 

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.