Menu
 

Šogad izveidos vēl sešus valsts un pašvaldības vienotos klientu apkalpošanas centrus, tostarp Olainē un Mārupē

  • Autors:  LETA
Foto: twitter.com/vpvkac Foto: twitter.com/vpvkac

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (VARAM) turpina Valsts un pašvaldību vienotā klientu apkalpošanas centra (VPVKAC) tīkla attīstību un šogad izveidos vēl sešus jaunus centrus, aģentūru LETA informēja VARAM.

Pieci novadu nozīmes centri tiks atvērti Kārsavā, Koknesē, Olainē, Mārupē un Skrīveros, kā arī viens reģionālās nozīmes centrs darbu uzsāks Ludzas novadā. Līdz ar to, kopumā Latvijā darbosies jau 91 VPVKAC. 2020.gadā reģionālās nozīmes VPVKAC tiks izveidots arī Līvānu novadā. Kopsummā šogad centru izveidei atvēlēti 59 715 eiro. 30% no centru izveides izmaksām sedz pašas pašvaldības.

Pēc ministra Jura Pūces (AP) paustā, VPVKAC darbība būtiski samazina gan administratīvo slogu iestādēm, gan ietaupa laiku un izmaksas pašvaldības iedzīvotājiem. "Turklāt ar klientu apkalpošanas speciālista palīdzību ir iespēja apgūt prasmes pakalpojumus pieteikt elektroniski," uzsver Pūce, norādot, ka VPVKAC centru izveide ir mērķtiecīgs VARAM īstenotās politikas rezultāts, lai iedzīvotājiem nodrošinātu pakalpojumu pieejamību atbilstoši vienas pieturas aģentūras principam.

Lai nodrošinātu augstu VPVKAC klientu apkalpošanas kvalitāti, VPVKAC personālam tiks organizētas mācības par centros sniegtajiem pakalpojumiem, tostarp – kā profesionāli palīdzēt klientiem pieteikt e-pakalpojumus valsts pārvaldes pakalpojumu portālā www.latvija.lv un izmantot eID sniegtās iespējas.

VPVKAC iedzīvotāji vienuviet var pieteikt gan konkrētās pašvaldības pakalpojumus, gan pieprasītāko valsts iestāžu, piemēram, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Valsts ieņēmumu dienesta, Lauku atbalsta dienesta, pakalpojumus.

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.