Menu
 

SPRK pērn saņēmusi par 40% mazāk iesniegumu un jautājumu par sadzīves atkritumu apsaimniekošanu

  • Autors:  LETA
Foto - arhīvs Foto - arhīvs

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) pagājušajā gadā saņēmusi kopumā 18 rakstveida iesniegumus un jautājumus telefoniski par sadzīves atkritumu apsaimniekošanu, kas ir par 40% mazāk nekā 2022.gadā, liecina SPRK publiskotā informācija.

Tostarp astoņi no saņemtajiem iesniegumiem bija par SPRK regulēto nozari - nešķirotu sadzīves atkritumu apglabāšanas pakalpojumiem. Uz septiņiem iesniegumiem SPRK sniedza rakstveida atbildes, bet par desmit jautājumiem tika sniegtas telefoniskas konsultācijas.

Savukārt par depozīta sistēmu pērn SPRK saņēma tikai vienu iesniegumu ar jautājumiem par tobrīd izvērtēšanā esošo depozīta sistēmas dalības maksas projektu. Regulators sniedza rakstveida atbildi uz uzdotajiem jautājumiem.

SPRK norāda, ka pērn visbiežāk lietotāji regulatoram uzdevuši jautājumus par atkritumu apsaimniekošanas maksas, ko atkritumu apsaimniekotāji piemēro iedzīvotājiem, pamatotību un par sniegtā sadzīves atkritumu savākšanas pakalpojuma kvalitāti. Bijusi arī interese par dažādu atšķirotu sadzīves atkritumu apsaimniekošanas iespējām, kas ir pašvaldības izvēlētā atkritumu apsaimniekotāja vai konkrētās administratīvās teritorijas pašvaldības kompetence.

Gada beigās saistībā ar grozījumiem Dabas resursu nodokļa (DRN) likumā, kas noteica jaunas DRN likmes par sadzīves atkritumu apglabāšanu atkritumu poligonā, lietotāji interesējušies par jauno tarifu spēkā stāšanās kārtību un ietekmi uz pašvaldības noteikto nešķiroto sadzīves atkritumu apsaimniekošanas maksu, min SPRK.

2022.gadā SPRK kopumā saņēma 30 jautājumus atkritumu apsaimniekošanas un depozīta iepakojuma apsaimniekošanas nozarēs.

Pieslēdzieties, lai rakstītu komentārus
atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.