Menu
 

Aptauja Stopiņos. Kā vērtējat attālināti aizvadīto mācību procesu? Apriņķis.lv

  • Autors:  Liene Ozola
Foto - Liene Ozola un pixabay.com Foto - Liene Ozola un pixabay.com

Noslēdzoties šim mācību gadam, gan vecāki, gan pedagogi un izglītības eksperti var novērtēt pēdējo mēnešu pieredzi, skolēniem mācības apgūstot attālināti. Publiskajā telpā par to vispozitīvāk izsakās eksperti, uzsverot, ka šāda pieredze paver jaunas iespējas un skolēni apgūst jaunas prasmes, gan īpaši nepiepūloties paskaidrot, kādas konkrēti.

Ir arī izskanējušas idejas, ka attālinātā mācību procesa pieredzi vajadzētu izmantot arī turpmāk, taču, aptaujājot bērnu un pusaudžu vecākus, biežāk dzirdamas kritiskas atsauksmes.

Daļa, strādā uzņēmumā

Tas bija ārprāts! Mums mācības nereti ieilga līdz pusnaktij, jo paralēli tiešajam darbam man bija jāveic arī pedagoga funkcijas. No sākuma šķita, ka varbūt viss būs kārtībā, bet, tiklīdz sākās jaunas vielas apguve, tā sākās problēmas, jo pārsvarā skolotāja uzdeva vielu, bet to izskaidrot nācās vecākiem. Turklāt bērns vecākus neuztver līdzvērtīgi kā skolotāju, un tas ļoti apgrūtināja vielas apguvi.

Aigars, dziļurbumu speciālists

Mūsu ģimenē problēma bija tā, ka bērni tika burtiski piesēdināti pie datora. Viņi vairs negāja laukā, bet visas nodarbes bija tikai datorā, un tas bija šausmīgi.

Alekss, autovadītājs

Es pats vēl mācos un varu teikt, ka man grūtību nebija, izņemot vokālās studijas. Tajā procesā dators tomēr nianses neuztver, kā tas ir klātienē. Bet kopumā galā tiku, un man tā bija jauna pieredze.

Kaspars, automehāniķis

Es domāju, ka rudenī vajadzētu atsākt iet skolā, kā tas bijis līdz šim. Esmu ļoti daudz negatīvu atsauksmju dzirdējis. Pārsvarā tā ir vecāku neapmierinātība ar to, ka jādara skolotāju darbs.

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.