Menu
 

Aptauja Rīgā. Kā vērtējat priekšvēlēšanu reklāmas? Apriņķis.lv

  • Autors:  Elza Elizabete Vanaga
Foto no arhīva Foto no arhīva

Sestdien, 29. augustā, notiks Rīgas domes ārkārtas vēlēšanas. Vēlēšanu iecirkņi būs atvērti no plkst. 7.00 līdz 22.00. Vēlēšanām tuvojoties, partijas aktīvi cenšas sevi popularizēt, izvietojot plakātus uz Rīgas sabiedriskajiem transportlīdzekļiem, ēku sienām, ievietojot bukletus pastkastītēs vai cenšoties uzrunāt garāmgājējus uz Rīgas ielām. Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja dati liecina, ka šobrīd partijas reklāmām kopumā jau ir iztērējušas vairāk nekā miljonu eiro. Partijām ir noteikts limits – 171 706,89 eiro, ko tās drīkst izlietot priekšvēlēšanu aģitācijai.

INGRĪDA, pensionāre
Manu balsi šīs reklāmas noteikti neietekmē, jo jau iepriekš zināju, par ko balsošu. Esmu pret reklāmām, kuras ir nekorektas un mēģina parādīt opozīciju sliktā gaismā.

 

ĀDOLFS, pensionārs
Protams, partiju reklāmas ir nepieciešamas. Bez tām cilvēki nezinātu, par ko balsot. Taču man neviena no reklāmām nepatīk, it īpaši milzīgie plakāti uz ēkām vai tās, ko atskaņo radio. 

 

EDGARS, uzņēmējs
Es domāju, ka reklāmas man palīdz saprast, ko es noteikti nevēlētos redzēt Rīgas domē. Bet jau iepriekš man bija aptuveni skaidrs, par ko balsošu, jo politikai sekoju līdzi ikdienā.

 

MARITA, skolotāja
Šīs reklāmas diezgan ātri sāk apnikt, taču kandidātiem ir jādod iespēja pierādīt, ka viņi būtu piemērotākie vadītāji Rīgai.

 
atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.