Aptauja Ropažos. Kā vērtējat sabiedrisko mediju iziešanu no reklāmas tirgus? Apriņķis.lv
- Autors: Liene Ozola
Foto: pixabay.com un Liene Ozola
Sabiedriskie mediji – Latvijas Televīzija, Latvijas Radio un portāls "LSM" – nākamgad izies no reklāmas tirgus, paziņojis Ministru prezidents Krišjānis Kariņš. Lai nodrošinātu to, ka sabiedriskajos medijos vairs nav reklāmu, no valsts nākamā gada budžeta tam nāksies atvēlēt 8,3 miljonus eiro. Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes vadītājs Ivars Āboliņš paziņojis, ka tas ir vēsturisks lēmums mediju nozarē, kas būtiski to mainīs un stiprinās sabiedriskos medijus. Tas, ka sabiedriskajiem medijiem vairs nebūs jākonkurē par reklāmdevējiem, stiprinās informatīvo telpu.
|
Elizabete, pensionāre |
![]() |
|
Igors, auklē bērniņu |
![]() |
|
Terēza, uzņēmēja |
![]() |
|
Sergejs, autovadītājs |
![]() |
Saistītie objekti
- Ulbrokas florbolisti virslīgā joprojām nepārspēti, uzvaras arī pirmajā un otrajā līgā
- Smagus zaudējumus piedzīvo Ulbrokas handbolisti un Salaspils handbolistes
- "Ulbroka" mājas spēlē atspēlē triju vārtu deficītu un florbola virslīgā gūst 12.uzvaru pēc kārtas
- 30.XI Riharda Zaļupes koncerts "Klusuma ceļš" Ropažos (IZPĀRDOTS)
- 28.XI Stāstu vakars "Saules pilsēta – Malaga" Ropažos





