Aptauja Ropažos. Kā vērtējat sabiedrisko mediju iziešanu no reklāmas tirgus? Apriņķis.lv
- Autors: Liene Ozola
Sabiedriskie mediji – Latvijas Televīzija, Latvijas Radio un portāls "LSM" – nākamgad izies no reklāmas tirgus, paziņojis Ministru prezidents Krišjānis Kariņš. Lai nodrošinātu to, ka sabiedriskajos medijos vairs nav reklāmu, no valsts nākamā gada budžeta tam nāksies atvēlēt 8,3 miljonus eiro. Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes vadītājs Ivars Āboliņš paziņojis, ka tas ir vēsturisks lēmums mediju nozarē, kas būtiski to mainīs un stiprinās sabiedriskos medijus. Tas, ka sabiedriskajiem medijiem vairs nebūs jākonkurē par reklāmdevējiem, stiprinās informatīvo telpu.
Elizabete, pensionāre |
|
Igors, auklē bērniņu |
|
Terēza, uzņēmēja |
|
Sergejs, autovadītājs |
Saistītie objekti
- 7.IV Rūdolfs Plēpis koncertuzvedumā "Rūdis. Stāsti un dziesmas" Ulbrokā
- 7.IV Seminārs "Mīlošas attiecības mūsdienās" Ropažos
- 6.IV Teātru festivāls "Teātris mirdz Pērlē" Ulbrokā
- 6.IV Ropažu pagasta Pavasara kausa izcīņas turnīrs telpu futbolā
- 6.IV Kamanu suņu sporta kluba sacensības iesācējiem "Zaļie gurķi 2024" Garkalnē