Menu
 

Aptauja Ropažos. Kā vērtējat sabiedrisko mediju iziešanu no reklāmas tirgus? Apriņķis.lv

  • Autors:  Liene Ozola
Foto: pixabay.com un Liene Ozola Foto: pixabay.com un Liene Ozola

Sabiedriskie mediji – Latvijas Televīzija, Latvijas Radio un portāls "LSM" – nākamgad izies no reklāmas tirgus, paziņojis Ministru prezidents Krišjānis Kariņš. Lai nodrošinātu to, ka sabiedriskajos medijos vairs nav reklāmu, no valsts nākamā gada budžeta tam nāksies atvēlēt 8,3 miljonus eiro. Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes vadītājs Ivars Āboliņš paziņojis, ka tas ir vēsturisks lēmums mediju nozarē, kas būtiski to mainīs un stiprinās sabiedriskos medijus. Tas, ka sabiedriskajiem medijiem vairs nebūs jākonkurē par reklāmdevējiem, stiprinās informatīvo telpu.

Elizabete, pensionāre
Ļoti labi. Ciest nevaru tās reklāmas, kas bieži vien ir garākas nekā paši raidījumi.

 

Igors, auklē bērniņu
Man reklāmas netraucē skatīties televīziju. Reizēm tās ir interesantas un šķiet pat aizraujošas, tā ka manus skatīšanās paradumus iziešana no reklāmas tirgus neietekmēs.

 

Terēza, uzņēmēja
Jautājums ir par to, vai mēs kā nodokļu maksātāji to varam atļauties, jo skaidrs, ka papildu nauda no visu mūsu līdzekļiem tam būs nepieciešama. Es tomēr domāja, ka arī sabiedriskajiem medijiem būtu jādod iespēja pelnīt.

 

Sergejs, autovadītājs
Man vienalga. Ja man pārāk apnīk kāda reklāma, vienkārši pārslēdzu citu kanālu.

 
atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.