Menu
 

Aptauja Ķekavā. Vai pievēršat uzmanību preču ražotāju un pakalpojumu sniedzēju ideoloģijai? Apriņķis.lv

  • Autors:  Liene Ozola
Foto - Liene Ozola un pexels.com Foto - Liene Ozola un pexels.com

Aviokompānija “Lufthansa” savos lidojumos atteikusies no tradicionālās uzrunas pasažieriem – “Cienījamās dāmas un kungi”. Tā vietā apkalpe uzrunās savus klientus dzimumneitrālā formā. Neilgi pirms Jāņiem “Swedbank” Latvijā paziņoja: “Jo dažādāki un iekļaujošāki esam, jo labāk visiem! Lepojamies, ka esam Latvijas dažādības hartas parakstītāju un @Baltic_Pride atbalstītāju vidū.”

Šādi un līdzīgi paziņojumi izsauc viļņošanas sociālajos tīklos, nereti ar aicinājumiem boikotēt attiecīgos pakalpojumu sniedzējus vai ražotājus. Taču “Rīgas Apriņķa Avīzes” veiktā aptauja rāda – kaut arī cilvēki nepiekrīt kompāniju paustajai ideoloģijai, tomēr preču un pakalpojumu izvēli tas ietekmē maz.

Anda, apkopēja:

Kaut arī es praidu neatbalstu un uzskatu, ka šajā situācijā tas ir nepieņemami, ka Skolēnu dziesmu svētki netiek atļauti, bet homoseksuāļu gājieni gan, tomēr preces pērku tāpat – ja kaut ko vajag, to arī iegādājos.

Paulīna, pensionāre:

Es cenšos tādas lietas vispār neklausīties un neskatīties, jo nav vērts uztraukties par velti. Ietekmēt tāpat neko nevaru.

Dace, lauksaimniece:

Nē, es to nevērtēju, bet skatos preces kvalitāti un cenu.

Aija, auklīte:

Nē, es tajā neiedziļinos. Man nepatīk, ka pauž galēji pretējus viedokļus, jo tad ir grūti izprast – kurš taisnīgāks un kurš godīgāks.

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.