Menu
 

Aptauja. Kuras pakalpojumu jomas darbinieks jūs pēdējā laikā ir iepriecinājis? Apriņķis.lv

  • Autors:  Liene Ozola
Foto - pixabay.com un Liene Ozola Foto - pixabay.com un Liene Ozola

Pārtikas cenu kāpums satrauc 64 procentus iedzīvotāju Latvijā, liecina banku aptaujas dati. Tāpat no ikdienas pakalpojumiem iedzīvotājiem aktuālas ir arī elektrības cenas un to pieaugums – to minējuši 50 procenti respondentu. Vienlaikus ir iestādes un pakalpojumu sniedzēji, par kuriem cilvēki priecājas un izsaka atzinīgus vārdus.

INGUTA
Jau ilgāku laiku priecājos par notīrīto un sakopto ceļu aiz Tīnūžiem uz Rīgas pusi. Visu ziemu tas bija skaisti notīrīts. Reizēm esmu gribējusi apstāties un to nofotografēt, lai arī citi redz, ka arī laukus ceļus var labi nogreiderēt, kopt un tīrīt.

RASMA
Man viena kasierīte mūsu "Maximā" ļoti patīk. Viņa vienmēr ir ļoti optimistiska. Ja, ieejot veikalā, redzu, ka viņa ir kasē, tad noteikti izvēlēšos iet pie viņas, jo viņa ir laipna un smaidīga, man viņa uzlabo garastāvokli.

 

ILONA
Salaspils Veselības centrā ir ginekoloģe Nataļja Avramenko-Vasiļjeva. Tā nav formāla vizīte, viņa vienmēr atvēl laiku sarunai ar pacientu, lai izskaidrotu veselības problēmas un iespējamos ārstēšanās veidus.

 

VIJA
Netālu no manām mājām ir aptieka, un tur klientus apkalpo jauna farmaceite. Viņa vienmēr ir laipna, paskaidro un konsultē par labākajiem bezrecepšu medikamentiem. Man ne vienmēr ir laiks aiziet pie ārsta, tāpēc viņas konsultācijas un ieteikumi man bieži ir palīdzējuši.

 
atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.