Menu
 

Aptauja. Vai jums ir gadījušies kādi labi vai slikti piedzīvojumi sabiedriskajā transportā? Apriņķis.lv

  • Autors:  Liene Ozola
Foto - Liene Ozola un arhīvs Foto - Liene Ozola un arhīvs

Iedzīvotājiem vaicājām, kādi labi vai slikti piedzīvojumi viņiem gadījušies sabiedriskajā transportā.

Klaudija, pārdevēja

Mūsu autobusu maršrutā ir viens foršs šoferītis, bet es nezinu, kā viņu sauc. Savukārt sliktie piedzīvojumi ir saistīti ar to, ka netiek izdots naudas atlikums vai netiek iedots čeks par saņemto naudu. Gadās arī neadekvāti autobusa vadītāji, kuri vienkārši atļaujas kaut ko nelaipni uzbļaut. Taču vistrakākais ir autobusu kavēšanās ziemā līdz pat 20 minūtēm. Tad sanāk kavēt darbu, jo paspēt nav iespējams.

Āris, celtnieks

Parasti viss ir labi un kārtībā. Taču tad, kad autobuss laikā nepiebrauc, tad gan vairs nav labi. Tad nekas cits neatliek, kā izsaukt taksometru un braukt ar to, lai varētu paspēt tur, kur ir laikā jānokļūst.

Agris, servisa meistars

Man ir gadījušies piedzīvojumi ar lidmašīnām, piemēram, man ir lūgts lidot citā reisā, jo ir jāatbrīvo vieta kādam VIP klientam. Patīkami, ka lidkompānijas šādos gadījumos dāsni kompensē neērtības. Man, piemēram, mājupceļā tika piedāvātas īpašas sēdvietas ar iekļautu bezmaksas servisu. Reizēs, kad nav saspringts laika grafiks, tas ir pat papildu bonuss.

Juris, santehniķis

Piedzīvojumi ilgi nav bijuši, jo jau kādus 30 gadus ar sabiedrisko transportu regulāri nebraucu. Taču reiz, kad vajadzēja izmantot vilcienu, sajaucu, kurā pusē man jāgaida vilciens Rīgas virzienā. Stāvot uz perona, nevarēju saprast, vai tas ir Aizkraukles vai Rīgas vilciens.

Pieslēdzieties, lai rakstītu komentārus
atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.