Menu
 

Aptauja Rīgā. Kā vērtējat sadarbību ar savu komercbanku? Apriņķis.lv

  • Autors:  Una Griškeviča
Aptauja Rīgā. Kā vērtējat sadarbību ar savu komercbanku? Foto - Una Griškeviča un arhīvs

Šīs nedēļas sākumā ziņu aģentūra LETA vēstīja, ka “Luminor Bank” plāno Latvijā atlaist apmēram 250 darbinieku. Savukārt “Rīgas Apriņķa Avīze” jau rakstīja, ka Pierīgā samazinās arī citu komercbanku filiāļu skaits un turpinās pāreja no banku kodu kartēm uz kodu kalkulatoriem vai mobilajām aplikācijām, kas ne reizi vien radījusi problēmas gados vecākiem cilvēkiem...

Ilze, dzīvo Ikšķilē

Sadarbība ir normāla ar abām manām bankām. Nedomāju, ka starp lielajiem spēlētājiem ir būtiskas atšķirības.

Normunds, dzīvo Rīgā

No vienas puses, smalkās tehnoloģijas strādā viegli un ērti, bet 30 minūtes klausīties mūziku un tekstu “Visi operatori ir aizņemti!”, samierināties, ka tiek paaugstināta maksa par kartes atbloķēšanu un ka tiek ignorētas klienta tiesības situācijās, kuras nav viennozīmīgi skaidras, nav patīkami.

Agnese, aizraujas ar teātra spēlēšanu

Sadarbība ir normāla, kamēr pati visu varu izdarīt internetā. Taču, līdzko ir jāveic kāda opcija, kas pieejama tikai bankā, jāsaņemas, jo pēdējo reizi nostāvēju rindā pusotru stundu...

Agrita, dzīvo Teikā

Jau gadiem esmu “Swedbank” kliente un neko sliktu nevaru teikt – ar sadarbību un servisu esmu apmierināta. Nesen bija jānoskaidro viens jautājums, zvanīju uz banku, savienojums notika ātri, un operatore man visu laipni izskaidroja.

Armands, dzīvo Lienes ielā

Neitrāli, jo bankas pakalpojumus izmantoju tikai kā algas vai honorāru saņēmējs. Bet man ļoti patīk “Swedbank” aplikācija telefonā – uzreiz pienāk ziņa, tiklīdz veikts maksājums ar karti. Tā ir maksimāla drošība gadījumā, ja karte ir nozaudēta vai nozagta, jo tad zinu, kas notiek, un varu to nobloķēt.



atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.