Menu
 

Novembrī "Olainfarm" grupas apgrozījums palielinājies par 14%, apgrozījums visam gadam pārsniegs prognozēto

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto - arhīvs Foto - arhīvs

AS “Olainfarm” provizoriskie dati par konsolidēto apgrozījumu šī gada novembrī uzrāda 14% pieaugumu salīdzinoši ar iepriekšēja gada novembri, un sastādīja 12,4 miljonus eiro. Savukārt konsolidētie rezultāti par vienpadsmit mēnešiem norāda uz apgrozījumu 131,2 miljonu eiro apmērā, kas ir 17% palielinājums pret tādu pašu periodu pagājušajā gadā.

Uzņēmuma paziņojums liecina, ka “Olainfarm” grupas produkcija vienpadsmit mēnešu laikā tika pārdota 55 pasaules valstīs. Kā rāda konsolidētie novembra pārdošanas dati, astoņos no desmit lielākajiem tirgiem bija vērojams pieaugums. Tā Krievijā apgrozījums pieauga par 34%, Baltkrievijā par 15%, Ukrainā par 2%, Kazahstānā par 47%, Moldovā par 27%, Kirgizstānā par 335%. Tāpat atsākās pārdošanas Itālijā, kur iepriekšējā gada novembrī pārdošana apjomu gandrīz nebija. Samazinājums bija Latvijā par 3% un Uzbekistānā par 19%.

Iepriekšējos mēnešos aizsāktās papildus pārdošanas Krievijas zāļu izplatītājiem turpinājās arī novembrī. Jāatzīmē, ka šis apgrozījums ir sasniegts ar komercnosacījumiem, kas atbilst parastai tirgus praksei un neietekmē rentabilitāti.

2019.gada vienpadsmit mēnešos “Olainfarm” grupas apgrozījums sasniedza 131.2 milj. EUR, kas ir par 17% vairāk, nekā gadu iepriekš. Lielāko noieta tirgu kopējais īpatsvars palielinājās līdz 80% no apgrozījuma – vislielākais īpatsvars bija Krievijas tirgus (34%), Latvijas (27%), Baltkrievijas (11%) un Ukrainas (8%). Grupas lielāko tirdzniecības partneru vidū ir arī Kazahstāna, Uzbekistāna, Nīderlande, Vācija, Tadžikistāna un Lietuva.

Straujākais pārdošanas pieaugums vienpadsmit mēnešu laikā sasniegts Nīderlandē, kur realizēts par 161% vairāk nekā pērn šajā laikā, un Uzbekistānā, kur pārdošana augusi par 33% attiecībā pret pērnā gada 11 mēnešiem. Par 30% realizācija palielinājās Krievijā, par 11% Latvijā un Baltkrievijā, par 15% Kazahstānā, Vācijā par 2%, bet Tadžikistānā par 30%. No lielākajiem noieta tirgiem realizācijas samazinājums atzīmēts Ukrainā (-1%) un Lietuvā (-21%).

Saskaņā ar AS “Olainfarm” budžetu, uzņēmuma nekonsolidētais apgrozījums 2019. gadā tiek plānots 99 miljonu eiro apmērā, savukārt konsolidētais apgrozījums – 133 miljoni eiro. Saskaņā ar šeit publicētajiem provizoriskajiem apgrozījuma rādītājiem 2019. gada 11 mēnešos ir sasniegti 103% no 2019. gadā plānotā nekonsolidētā apgrozījuma un 98% no gadā plānotā konsolidētā apgrozījuma.

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.