Menu
 

"Maxima": Veikalos novērojams būtisks klientu skaita kritums

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto - publicitātes Foto - publicitātes

Ieviešot virkni sociālās distancēšanās pasākumus, “Maxima” veikalos gan Rīgā, gan reģionos novērots būtisks klientu skaita kritums – vidēji par 30% dienā, apliecinot ieviesto piesardzības pasākumu efektivitāti. Papildus “Maxima Latvija” šobrīd strādā pie veikalu tīklā ieviesto piesardzības normu un sociālās distancēšanās pasākumu paplašināšanas, informēja uzņēmumā.

“Izvērtējot veikalu apmeklētāju skaita dinamiku, ir skaidri redzams -  ieviestie sociālās distancēšanās pasākumi veikalos un īstenotās plašās informatīvās kampaņas ir devušas rezultātu. Veikalos novērojams būtisks klientu skaita kritums, vienlaikus augot pirkumu grozam, kas nozīmē, ka iedzīvotāji ievēro valstī noteiktos piesardzības pasākumus un ierobežojumus,” norāda “Maxima Latvija” vadītājs Viktors Troicins.

“Novērojam ļoti atbildīgu rīcību no mūsu klientu puses, uz veikalu nākot krietni retāk, taču iepērkot lielāku produktu apjomu gan sev, gan tuviniekiem. Tai pat laikā priecē veikalos redzētais, ka iepirkšanās laikā rūpīgi ievērojot sociālo distancēšanos, dezinficējot rokas un izmantojot “Maxima” veikalos pieejamos individuālās aizsardzības līdzekļus.”

“Maxima Latvija” īsteno vēl virkni papildus preventīvas un profilaktiskas darbības:

  • Stikla aizsargbarjeras pie kasēm starp klientu un kasieri
  • Sociālās distancēšanās ierobežojoši pasākumi 2 m rādiusā, kā, piemēram, grīdas uzlīmes, ieprikuma ratiņu izmantošana groziņu vietā, nodrošinot fiziski lielāk barjeru starp citiem klientiem, apsardzes darbienieks uzraua pircējus, u.c. pasākumi
  • Stikla aizsargmaskas pašapkalpošanās kasu darbiniekiem
  • Plaša informatīva kampaņa veikalos, izvietojot materiālus TV ekrānos, veikala radio un plakāti dažādās vietās veikalos ar ieteikumiem, kā samazināt vīrusa izplatību
  • Nefasētas pārtikas, piemēram, konditorejas izstrādājumu fasēšana.
  • Dezinfekcijas līdzekļi pie veikalu ieejām.
  • Atsevišķi administrācijas darbinieki dodas palīgā kolēģiem no veikaliem, lai spētu efektīvāk organizēt darbu veikalā.
  • Pilnīgi visiem darbiniekiem, kas atbrauc no ārvalstīm, noteikta apmaksāta prombūtne arī, ja nav aizdomas par inficēšanos.
  • Visiem uzņēmuma darbiniekiem ir pieejami roku dezinfekcijas līdzekļi, lai, piemēram, kasieri, esot kasē, varētu parūpēties par tīrām rokām.
  • Rūpējoties par darbinieku imunitāti, tiek nodrošināts bezmaksas ingvers, citrons un medus.
  • “Maxima” interneta veikala barbora.lv darbiniekiem ir nodrošināti vienreizlietojamie cimdi un roku dezinfekcijas līdzekļi. Tāpat komplektēšanas centros ir nodrošināti termometri darbinieku veselības stāvokļa kontrolēšanai, ja rodas kādas aizdomas.
  • Lai ierobežotu vīrusa izplatību, barbora.lv ir izstrādājuši un klientiem piedāvā jaunu preču saņemšanas veidu, izmantojot bezkontakta piegādi. Un jau tuvākajā laikā “Barbora.lv” nodrošinās pirkumu saņemšanas punktus, aptverot visus Latvijas reģionus – pirkumu saņemšanas punkti būs pieejami 26 Latvijas pilsētu un mazpilsētu “Maxima” veikalos. 
  • Kā arī veicam daudz citus pasākumus vīrusa ierobežošanai, sadarbojoties ar atbildīgajām valsts iestādām un dienestiem, kā arī nepieciešamības gadījumā ir gatavi īstenot citas papildus aktivitātes.

Atstāt komentāru

* Ar zvaigznīti ir atzīmēti obligātie lauki, kas ir jāaizpilda

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.