Menu
 

"Madara Cosmetics" koncerna apgrozījums pirmajā ceturksnī pieaudzis par 25%

  • Autors:  LETA
Foto: www.facebook.com/madaracosmetics Foto: www.facebook.com/madaracosmetics

Kosmētikas ražotāja "Madara Cosmetics" koncerna apgrozījums šogad pirmajā ceturksnī bija 3,228 miljoni eiro, kas ir par 25% vairāk nekā 2019.gada attiecīgajā periodā, teikts kompānijas sniegtajā informācijā biržai "Nasdaq Riga".

"Neskatoties uz izaicinošajiem apstākļiem Covid-19 slimības ietekmes dēļ, uzņēmums šā gada pirmajā ceturksnī ir spējis turpināt izaugsmi un sasniegt pirmā ceturkšņa pārdošanas mērķus," teikts kompānijas paziņojumā. Tajā arī minēts, ka uzņēmuma pārdošanas kanāli ir labi diversificēti gan ģeogrāfiski, gan pa tirdzniecības vietu tipiem un fiziskie pārdošanas kanāli ir labi sabalansēti ar e-komercijas kanāliem.

Pēc "Madara Cosmetics" pārstāvju atzīmētā, kompānijas pārdošanas kritumu daļā fizisko tirdzniecības vietu izdevies pilnībā kompensēt ar pieaugumu e-komercijas kanālos, kur labus rezultātus uzrādīja gan paša uzņēmuma e-komercijas platforma, gan uzņēmuma klientu e-komercijas profili. Tāpat daudzi klienti veiksmīgi piemērojušies tirgus situācijai un palielinājuši darbību digitālajos tirdzniecības kanālos.

"Kopumā uzskatām, ka pašreizējā situācija, kur e-komercijas kanālu popularitāte kosmētikas tirdzniecībā ir strauji pieaugusi, ir pozitīva tendence un vidējā termiņā ļaus uzņēmumam iegūt priekšrocības pār konkurentiem un nostiprināt uzņēmuma zīmolu pozīciju galvenajos tirgos," sacīts kompānijas paziņojumā.

Vienlaikus "Madara Cosmetics" pārstāvji informē, ka Latvijā kompānijas apgrozījums šogad pirmajā ceturksnī pieaudzis par 38% salīdzinājumā ar pagājušā gada attiecīgo periodu, pārējās Eiropas Savienības valstīs pieaugums bijis par 18%, bet ārpus Eiropas Savienības – par 33%. Latvijā 2020.gada pirmajā ceturksnī "Madara Cosmetics" guvusi 33% ieņēmumu, pārējās Eiropas Savienības valstīs – 62%, bet ārpus Eiropas Savienības – 5%.

Tāpat kompānijas pārstāvji informē, ka ieņēmumi no dekoratīvās kosmētikas realizācijas šogad pirmajā ceturksnī veidoja 10% no apgrozījuma, tādējādi dekoratīvās kosmētikas kategorija kopš tirdzniecības sākšanas pagājušā gada septembrī ir ieņēmusi stabilu vietu uzņēmuma produktu sortimentā. 

Kompānijas pārstāvji arī atzīmē, ka, sekojot aktuālajām tendencēm, uzņēmums 2020.gada pirmajā ceturksnī izlaida roku attīrīšanas līdzekļu līniju "Amti", kas ir gan neliels pienesums uzņēmuma kopējiem pārdošanas rezultātiem, gan uzņēmuma atbilde uz aktuālām pieprasījuma tendencēm. Savukārt sociālās atbildības programmas ietvaros uzņēmums pirmajā ceturksnī, atsaucoties uz Iekšlietu ministrijas pieprasījumu, bez maksas virsmas dezinfekcijas līdzekļos pārstrādāja 5000 litru konfiscēta etilspirta, cerot, ka tas dos nelielu pienesumu vīrusa izplatības ierobežošanā.

"Paredzams, ka nākamajos mēnešos uzņēmuma galvenajos tirgos saglabāsies grūti paredzama situācija," atzīmē kompānijas pārstāvji, vienlaikus piebilstot, ka atbilstoši esošajiem datiem aprīlī pārdošanas mērķi tiks sasniegti vai arī tiks pārsniegti. Tāpat "Madara Cosmetics" pārstāvji norāda, ka iepriekš paziņotais mērķis 2020.gadā sasniegt 15 miljonu eiro apgrozījumu joprojām ir spēkā. 

Jau vēstīts, ka "Madara Cosmetics" koncerna apgrozījums pagājušajā gadā, pēc provizoriskiem datiem, bija 11,545 miljoni eiro, kas ir par 21,1% vairāk nekā 2018.gadā, bet koncerna peļņa pieauga par 4,2% un bija 1,58 miljoni eiro.

Kompānijas lielākie īpašnieki ir Uldis Iltners (24,08%), Lote Tisenkopfa-Iltnere (23,92%), Somijas "Transmeri Group Ab" (23,09%), Zane Tamane (7,61%) un Liene Drāzniece (6,83%). "Madara Cosmetics" akcijas kotē biržas "Nasdaq Riga" alternatīvajā tirgū "First North".

 
Pieslēdzieties, lai rakstītu komentārus
atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.