Menu

"Ādažu čipsi" sāk ražot čipsus no sarkanajiem un zilajiem kartupeļiem

  • Autors:  Apriņķis.lv
  • Komentāri
"Ādažu čipsi" sāk ražot čipsus no sarkanajiem un zilajiem kartupeļiem Foto: "Ādažu čipsi"

"Orkla Confectionery & Snacks Latvija" zīmols "Ādažu čipsi" pirmais Baltijā sāk krāsaino kartupeļu čipsu ražošanu no Latvijā audzētiem sarkanajiem un zilajiem kartupeļiem – jau no septembra vidus šie čipši ir pieejami veikalu plauktos.

Eksotiskā izskata kartupeļi audzēti tepat Latvijā no īpašām sarkano un zilo kartupeļu šķirnēm. Tā kā krāsaino kartupeļu audzēšana ir komplicēts process, jaunais produkts Latvijā un Lietuvā būs pieejams ierobežotā daudzumā, informē "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

"Inovācija ir viens no mūsu dzinējspēkiem – mēs regulāri investējam zīmola, produktu un ražošanas attīstībā, lai piedāvātu arvien jaunus un nebijušus produktus "Ādažu čipsu" cienītājiem. Jau no pagājušā gada mūsu čipsu meistari ir strādājuši pie jauna produkta izstrādes, kas atšķirsies no visa iepriekšējā sortimenta. Esam radījuši inovatīvu produktu – sāļo uzkodu, kas gatavota no īstiem, Latvijā audzētiem kartupeļiem sarkanā un zilā krāsā, bez mākslīgām krāsvielām un garšas pastiprinātājiem," stāsta uzņēmuma pārstāve.

2018. gadā "Ādažu čipsu" ražotājs "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" plāno iepirkt vairāk nekā 20 tūkstošus tonnu kartupeļu. Daļu no uzņēmumam nepieciešamajiem kartupeļiem "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" meitas uzņēmums "Latfood Agro" audzē pašu spēkiem, jo, lai radītu čipsu ražošanai nepieciešamo šķirni, var paiet pat vairāki gadi. Taču pārējos kartupeļus uzņēmums iepērk no Latvijas zemniekiem, ar kuriem cieši sadarbojas gan stādīšanas, gan audzēšanas periodos. Šogad kopumā tika iestādīti vairāk nekā 640 hektāri kartupeļu čipsu ražošanai, kas tiks iepirkti no Latvijas zemniekiem.

""Ādažu čipsu" ražošanā svarīgu lomu ieņem gan kartupeļu šķirne, gan to kvalitāte, lai spētu saražot teicamu produkciju gan vietējiem, gan eksporta tirgiem. Tādēļ šo šķirņu kartupeļus mēs iepērkam no vietējiem kartupeļu audzētājiem, kuri spēj nodrošināt nepieciešamo kartupeļu kvalitāti," papildina L. Mikša.

Kā ziņots iepriekš, "Ādažu čipsi" šogad atzīmē 25. jubileju kopš ražošanas uzsākšanas 1993. gadā. Par godu dibināšanas gadadienai zīmola sortiments ir papildināts ar nebijušiem jaunumiem, kā arī pilnveidota "Ādažu čipšu" vizuālā identitāte, kas vēl vairāk stiprina zīmola vērtības un raksturo tā kvalitāti.

Papildus tam šogad "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" investēs vairāk nekā miljonu eiro čipsu paku transportēšanas un pakošanas līnijas automatizācijā, kas būtiski kāpinās uzņēmuma efektivitāti un padarīs "Ādažu čipsu" ražotni vēl konkurētspējīgāku, vēsta L. Mikša.

"Orkla Confectionery & Snacks Latvija" ir šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmums Baltijas valstīs. "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" pārstāv šādus produktu zīmolus: "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu čipsi", "Taffel the Original Snacks" un "Pedro". Uzņēmums eksportē preces gandrīz uz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1 000 cilvēku.

"Orkla" ir vadošais plaša patēriņa produktu, kā arī mazumtirdzniecības, pārtikas, maiznīcu un konditoreju konceptuālo risinājumu piegādātājs. Ziemeļvalstis un Baltijas reģions ir "Orkla" galvenie tirgi, kas veido aptuveni 80% no apgrozījuma uzņēmuma zīmolu patēriņu preču segmentā. "Orkla" grupai ir stipras tirgus pozīcijas dažādās produktu kategorijās Centrāleiropā un Indijā. Uzņēmums ir galvenais piegādātājs Eiropas maizes tirgus segmentā.

"Orkla" ir Oslo Fondu biržā (Oslo Stock Exchange) kotēts uzņēmums, kas bāzēts Oslo, Norvēģijā. "Orkla" apgrozījums 2017. gadā bija 39,6 miljardi NOK (4 miljardi EUR), "Orkla" grupā kopumā strādā vairāk nekā 18 000 darbinieku, informē  L. Mikša.

Atstāt komentāru

* Ar zvaigznīti ir atzīmēti obligātie lauki, kas ir jāaizpilda

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.