Menu
 

"Lattelecom" zīmola un nosaukuma maiņa uz "Tet" notiks pakāpeniski

  • Autors:  Apriņķis.lv
Publicitātes foto Publicitātes foto

Kā iepriekš ziņots, no 1. aprīļa SIA “Lattelecom” oficiāli kļūst par SIA “Tet”. Pāreja uz “Tet” būs pakāpeniska, un no klientiem neprasīs veikt papildu darbības – tā notiks automātiski.

Sākotnēji jaunais nosaukums un zīmols ienāks uzņēmuma saziņā, ierastajos Wi-Fi tīklos un veikalu noformējumā. Pakāpeniski visu aprīli jauno “Tet” izskatu un vārdu iegūs arī “Lattelecom” veikali – jau pirmajā nedēļā uz “Tet” pāries veikali Rīgā (t/p “Alfa” un “Akropole”), kā arī Liepājā, Cēsīs un Jēkabpilī. Savukārt aprīļa izskaņā pie lietotājiem nonāks jaunā “Tet” mājaslapa. Tāpat jau šogad klienti varēs “Tet” lietotnē vai pašapkalpošanās portālā pieteikt sev vēlamo meistara vizītes laiku, saņemt atgādinājumu par vizīti un sekot līdzi aktuālajai informāciju par meistara tuvošanos – līdzīgi kā esam pieraduši redzēt taksometru aplikācijās, stāsta “Lattelecom” sabiedrisko attiecību vecākā projektu vadītāja Lāsma Trofimova.

Ierastie klientu numuri, uzņēmuma norēķinu konti, pakalpojumu nosacījumi un līdzšinējie rēķinu saņemšanas un apmaksas datumi paliks nemainīgi. Vienīgais, kas klientam jādara, – veicot bankā maksājumu, kā saņēmējs jānorāda jaunais SIA “Tet”. Tomēr pirmajos pāris mēnešos maksājums nonāks pareizajam adresātam arī tad, ja klientam maiņu veikt būs aizmirsies. Tāpat arī jauns izskats būs pakalpojumu pārskatam – jaunajā “Tet” vizuālajā identitātē. Turpmāk klienti saziņā visos kanālos saskarsies ar “Tet” – kā čatbotā un e-pastos, tā arī zvanu centrā.

“Lattelecom” nodrošina plašu bezmaksas Wi-Fi tīklu gan publiski pieejamās vietās, gan skolās. Bezmaksas Wi-Fi punkti šobrīd pieejami gandrīz 4600 vietās Latvijā, no kurām vairāk nekā 900 uzstādīti izglītības iestādēs visā Latvijā. Ierastie Wi-Fi tīkli 2. aprīlī jau būs atrodami ar citu vārdu – “Tet-free”, “Tet-skola” un “Tet_plus”. Tos lietojot pirmo reizi, būs nepieciešams savā ierīcē nomainīt tīklu, un “Tet_plus” (līdzšinējā “Lattelecom_plus”) lietotājiem – vienreizēji ievadīt paroli, skaidro L. Trofimova.

Šogad “Tet” uzsācis vērienīgu digitālās transformācijas projektu, kas tiks īstenots, izmantojot agile pieeju. Projektā paredzēta IT sistēmu maiņa un daudzu procesu pārskatīšana. Tuvākajos gados iekšējo un ārējo procesu digitālajā transformācijā plānots ieguldīt 12 miljonus eiro. Rezultātā tiks uzlabota klientu pieredze dažādos servisa kanālos, klientu apkalpošanā vairāk iesaistīti čatboti un radīti arvien jauni mākslīgā intelekta risinājumi datu analītikā, norāda uzņēmuma pārstāve.

Piemēram, uzlabojot procesus un IT sistēmas, plānots ieviest risinājumu, kas ļaus identificēt un novērst problēmas tīklā vai Wi-Fi rūterī, pirms vēl tās iestājušās un klients tās ir pamanījis. Digitālā transformācija ļaus daudz ērtāk un vienkāršāk saņemt pakalpojumus digitālajā vidē – vienkārši un ātri atrast savai vajadzībai piemērotu risinājumu, to pieteikt un saņemt minimālā termiņā, lielāko darbu paveicot automatizētām sistēmām, kas izslēdz cilvēcīgas kļūdas faktoru un ļauj risinājumu ieviest daudz ātrāk. Savukārt, attīstot automatizētas un personificētas komunikācijas rīkus, klienti varēs ātrāk un vienkāršāk saņemt precīzu nepieciešamo informāciju, samazinot konsultācijas ilgumu pat sešas reizes – piecas minūtes līdzšinējo 20–30 minūšu vietā.

“Lattelecom” jau sen izvērsies ārpus telekomunikācijas jomas un arvien mazāku nozīmi ieņem kādreizējais biznesa pamats – balss pakalpojumi –, dodot vietu dažādiem jaunajiem risinājumiem: sākot no interneta, televīzijas un saviem TV kanāliem līdz “Tet” elektrībai, gudrajai mājai, datu centra risinājumiem, vēsta L. Trofimova.

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.