Menu
 

Zīmola "Spilva" salātu mērču ražošanas apjoms pieaudzis par 22%

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto: "Orkla Latvija" Foto: "Orkla Latvija"

Orkla Latvija” ražotnē Spilvē 2018. gadā saražoja 2919 tonnas dresingu jeb salātu mērču, kas ir par 22% vairāk nekā 2017. gadā, kad šo produktu ražošanas apjoms bija 2393 tonnas. Pieaudzis arī dresingu eksports uz Somiju, Igauniju, Lietuvu, Dāniju un citām valstīm, kopumā ārvalstu tirgiem piegādājot 2445 tonnas salātu mērču.

No kopējā saražoto dresingu apjoma lielākā daļa jeb 83% tiek eksportēti galvenokārt kā zīmolu “Spilva” un “Felix” produkti. Nozīmīgas šī produkta eksporta valstis ir arī Krievija un Ukraina. Šobrīd uzņēmums strādā pie dresingu klāsta un piedāvājuma attīstīšanas esošajos eksporta tirgos, informē “Orkla Latvija” komunikācijas direktore Lineta Mikša.

Salātu mērces jeb dresingi ir viena no nozīmīgākajām “Orkla Latvija” produktu kategorijām, 2018. gadā kopumā veidojot 19% no Babītes novada Spilvē saražotās produkcijas apjoma.

“Trīs gadu laikā uzņēmuma ražotnē Babītes novada Spilvē ir veiktas būtiskas investīcijas, kas saistītas ar dresingu kategorijas attīstību. Ieguldījumi veikti, lai uzsāktu dresingu un arī majonēzes ražošanu jauna dizaina un formas plastmasas pudelēs, kā arī – lai radītu iespēju uz ražošanas līnijas fasēt dresingus gan stikla, gan plastmasas pudelēs. Tāpat arī līdzekļi tika novirzīti “Street Food” mērču ražošanas uzsākšanai ērti lietojamās stāvpakās. Kopumā trīs gadu laikā dresingu kategorijas attīstībā ir investēti vairāk nekā 840 000 eiro,” stāsta L. Mikša.

“Orkla Latvija” ir organizācija, kas apvieno divus uzņēmumus – SIA “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” un SIA “Orkla Foods Latvija”, kuru kopējais apgrozījums 2017. gadā bija 112,6 miljoni eiro.

“Orkla Foods Latvija” ir viens no lielākajiem ēdienu un ēdiena piedevu ražotājiem Latvijā un Baltijas valstīs. Uzņēmums ražo produktus tādās kategorijās kā tomātu mērces un kečupi, majonēzes, dresingi, konservēti dārzeņi, ievārījumi un deserti, mārrutki un sinepes, zupas un otrie ēdieni, garšvielas, sulas un nektāri, dzeramais ūdens un kvasa dzēriens, smūtiji, vēsta uzņēmuma pārstāve.

“Orkla Latvija” pārstāv tādus zīmolus kā “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu čipsi”, “Taffel the Original Snacks”, “Pedro”, “Spilva”, “Gutta”, “Everest”, “Latplanta”, “Abba” un citus.

Atstāt komentāru

* Ar zvaigznīti ir atzīmēti obligātie lauki, kas ir jāaizpilda

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.