Menu
 

"Laima" atzīmē 150 gadu jubileju un iepazīstina ar īpašu saldumu kolekciju

  • Autors:  Apriņķis.lv
Publicitātes foto Publicitātes foto

Saldumu zīmols “Laima” šogad atzīmē 150 gadu jubileju, kurai par godu meistari radījuši īpašu saldumu kolekciju, izceļot zīmola klasiskās garšas, informē “Orkla Latvija” komunikācijas direktore Lineta Mikša.

“2020.gads ir izaicinājumiem piepildīts, tomēr mēs neaizmirstam par nozīmīgiem notikumiem mums un mūsu zīmoliem. Šis gads ir patiesi svarīgs zīmolam “Laima”, kas atzīmē 150 gadu jubileju un kuram top jaunas mājās Ādažos. Līdz ar jauno ražotni Ādažos mēs šogad veidojam spēcīgu pamatu mūsu “Laimas” nākamajiem 150 gadiem, stiprinot meistarību un prasmes pēc labākajām zīmola tradīcijām. “Orkla Latvija” ar patiesu lepnumu ir līdzās Latvijas tautai ar vēsturiskiem un unikāliem zīmoliem un ar lielu atbildību, kā arī ar rūpēm turpina to attīstību,” uzsver “Orkla Latvija” valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.

Atzīmējot zīmola “Laima” 150 gadu jubileju, “Laimas” meistari radījuši īpašu jubilejas kolekciju pēc labākajām “Laimas” tradīcijām ar septiņiem jaunumiem, izceļot zīmola klasiskās garšas un piedāvājot tās jaunā formātā. Iedvesmojoties no iemīļotām konfekšu garšām, tapušas četras jaunas šokolādes tāfelītes – “Rudzupuķe”, “Vētrasputns”, “Piena lāse” un “Bārbele”. Papildus tam radīta “Jubilejas” konfekte, īpaša šokolādes konfekšu izlase, kā arī zefīri “Maigums Serenāde”, stāsta L.Mikša.

Zīmola “Laima” pirmsākumi meklējami 1870.gadā, kad Rīgā, Zaļajā ielā 4, Teodors Rigerts atvēra pirmo šokolādes ražotni Latvijā. Gadu gaitā Rigerta fabrika kļuva par vienu no lielākajām saldumu ražotājām Baltijā un Krievijā. Tad 1921.gadā vairāki ebreju tirgotāji nodibināja saldumu fabriku “Maķedonija”, kas atradās Rīgā, tagadējā Miera ielā (toreiz – Katrīnes ielā). Uzņēmums strauji auga, paplašināja darbību, un 1930. gadā tajā strādāja jau 500 darbinieki. 1925.gadā “Maķedonijas” dibinātāji izveidoja jaunu akciju sabiedrību ar nosaukumu “Laima”, bet 1937.gadā Latvijas valdība uzpirka AS “Rigerts” un “Laima” akcijas, rūpnīcas apvienojot. Tādēļ pamatoti var teikt, ka mūsdienu “Laimas” šokolādes gatavošanas prasme sākusies 1870. gadā ar Rigerta fabrikas nodibināšanu.

“Laimas” sortimentu šobrīd veido vairāk nekā 200 dažādu šokolādes saldumu, kā arī tas turpina pilnveidoties un attīstīties. Līdz pat jaunās ražotnes darbības uzsākšanai Rīgā turpinās “Laimas” saldumu ražošana ar specializāciju, ražojot šokolādes konfektes, šokolādes un graudaugu batoniņus, šerbetus, zefīrus, vafeļu konfektes, vafeļu tortes, marmelādes un arī “Laimas” ekskluzīvos, ar rokām gatavotos saldumus, vēsta L.Mikša.

Kā ziņots iepriekš, “Orkla Latvija” Ādažos durvis vērs “Laimas” jaunajai ražotnei, kuras būvniecībā un zīmola turpmākajā attīstībā investēti 20 miljoni eiro. “Laimas” Latvijas komanda turpina strādāt pie inovatīvām receptūrām, kas tiek veidotas tepat Latvijā, turklāt jaunajā “Laimas” ražotnē Ādažos atradīsies moderna attīstības laboratorija, kas ļaus attīstīt un pilnveidot arvien jaunus “Laimas” produktus.

“Orkla Latvija” ir organizācija, kas apvieno divus uzņēmumus – SIA “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” un SIA “Orkla Foods Latvija”, kuru kopējais apgrozījums 2018.gadā bija 116,1 miljons eiro. “Orkla Latvija” pārstāv tādus Latvijā iemīļotus zīmolus kā “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu čipsi”, “Taffel the Original Snacks”, “Pedro”, “Spilva”, “Gutta”, “Everest”, “Latplanta” un citus.

Atstāt komentāru

* Ar zvaigznīti ir atzīmēti obligātie lauki, kas ir jāaizpilda

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.