Menu
 

"Orkla Latvija" iegūst zelta godalgu Ilgtspējas indeksā

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto - publicitātes Foto - publicitātes

17.jūnijā tika paziņoti Ilgtspējas indeksa rezultāti, uzņēmumam "Orkla Latvija" iegūstot novērtējumu Zelta kategorijā. "Orkla Latvija" ilgtspējas stratēģija paredz daudzpusīgu pieeju organizācijas darbā, kam atbilstoši izvirzītas piecas fokusa jomas: uzturs un labsajūta, droši produkti, ilgtspējīgi izejmateriāli, atbildība pret vidi, rūpes par cilvēkiem un sabiedrību. Katrā no šiem darbības virzieniem noteikti ilgtermiņa mērķi un uzdevumi, kas izvirzīti 2018.gadā, un ko uzņēmums apņēmies realizēt līdz 2025.gadam, informē "Orkla Latvija" pārstāvji.

"Gandarījums, ka "Orkla Latvija" veikums ir novērtēts ar Ilgtspējas indeksa zelta godalgu. Vienlaikus tas dod vēl lielāku pamudinājumu turpināt iesākto darbu ilgtspējas jomā. Šī gada pirmajā pusgadā, domājot par atbildību pret vidi, esam realizējuši vairākas darbības, lai samazinātu CO2 emisijas, piemēram, ir uzstādītas siltuma rekuperācijas un atkārtotas uzsildīšanas iekārtas, kā arī notiek saules paneļu uzstādīšanas izvērtēšanas projekti vairākos "Orkla Latvija" uzņēmumos. Attiecībā uz ilgtspējīgi iegūtu izejvielu izmantošanu, piemēram, "Spilvas" produkcijas ražošanā tiek izmantoti sertificēti tomāti, kā arī notiek darbs pie ISCC sertificētu kartupeļu izmantošanas "Ādažu čipsu" ražošanā, kā arī tiek izmantots "Rainforest Alliance" sertificēts kakao. Jau tagad sertificēts kakao tiek izmantots dražejās, vairākās konfektēs, daļā no šokolādes tāfelēm. Līdz šī gada beigām visas "Laimas" šokolādes tāfeles un "Maiguma" zefīrs tiks ražoti no sertificēta kakao, pakāpeniski šo informāciju norādot arī uz iepakojuma. Turklāt sortimentā šogad esam laiduši klajā vairākus jaunus, veselīgākus produktus, piemēram, čipsus ar mazāku sāls daudzumu, kraukšķus ar dārzeņiem un lēcām un "Selgas" cepumus bez cukura. Produktu drošība ir mūsu darba centrā, tādēļ lepojamies, ka 100% mūsu uzņēmuma ražotņu pārliecinoši izturējušas svarīgākos pārtikas drošības testus," norāda "Orkla Latvija" inovāciju un ilgtspējas direktore Dana Smorodska.

"Būtiski, ka uzņēmums mērķtiecīgi strādā ar ilgtspējas aspektiem, kuros tam ir lielāka ietekme, - darba vide, tirgus attiecības un vides ilgtspēja. Sasniegtā Zelta kategorija liecina par stratēģisku pieeju gan darbības plānošanai, gan komunikācijai par savu sniegumu. Vienlaicīgi ikvienam uzņēmumam, arī "Orkla Latvija", nepārtraukti jādomā par izaugsmes iespējām, īpaši principu un politiku iedzīvināšanu ne tikai paša uzņēmuma praksē, bet arī piegādes ķēdē," norāda Korporatīvās ilgtspējas un atbildības institūta vadītāja Dace Helmane. Pērn Ilgtspējas indeksā "Orkla Latvija" ieguva sudraba godalgu.

Ilgtspējas indekss ir stratēģisks vadības instruments, kura pamatā ir starptautiski atzīta metodoloģija, skaidro "Orkla Latvija" pārstāvji. Tas palīdz Latvijas uzņēmumiem diagnosticēt savas darbības ilgtspēju un korporatīvās atbildības līmeni. Vienlaikus tas sabiedrībai, valsts un nevalstiskajām organizācijām sniedz objektīvus kritērijus, lai uzslavētu un atbalstītu tādus uzņēmumus, kuri palīdz stiprināt Latvijas ekonomiku ilgtermiņā. Ilgtspējas indeksa dalībnieki demonstrē drosmi, atklātību un apņemšanos pilnveidot savu sniegumu. Tieši šīs organizācijas spēj ne tikai ietekmēt savas nozares attīstību, bet arī sekmēt valsts ilgtspēju.

"Orkla Latvija" kopējais apgrozījums 2020.gadā bija 104,2 miljoni eiro. "Orkla Latvija" pārstāv tādus zīmolus kā "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu čipsi", "Taffel the Original Snacks", "Pedro", "Spilva", "Gutta", "Latplanta", "Abba" un citus, atgādina uzņēmumā.

Atstāt komentāru

* Ar zvaigznīti ir atzīmēti obligātie lauki, kas ir jāaizpilda

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.