Menu
 

Pirmajā ceturksnī "Olainfarm" grupas realizācija pieaugusi par 14%

  • Autors:  Apriņķis.lv
Foto: "Olainfarm" Foto: "Olainfarm"

Kā liecina šajā otrdienā publiskotie AS “Olainfarm” provizoriskie konsolidētie 2019. gada marta rezultāti, “Olainfarm” grupa realizējusi produkciju par 10,8 miljoniem eiro, kas ir par 3% vairāk nekā pērnā gada martā. Savukārt trīs mēnešu provizoriskie pārdošanas rezultāti uzrāda 14% realizācijas pieaugumu attiecībā pret 2018. gada attiecīgo posmu, sasniedzot 34,7 miljonus eiro.

“Viens no galvenajiem uzdevumiem ir AS “Olainfarm” koncerna produkcijas realizācijas un noieta tirgu dažādošana, attīstot jaunus ārvalstu tirgus, veiksmīgai un stabilai uzņēmuma darbības nodrošināšanai arī turpmāk. AS “Olainfarm” šobrīd stiprina vadības komandu, tāpat uzņēmumam ir spējīgi darbinieki, labs produkcijas klāsts un plašs eksporta tīkls. Mums ir visi priekšnoteikumi, lai pārvarētu uzņēmuma pārvaldības izaicinājumu sekas un turpinātu ar spēcīgiem izaugsmes rādītājiem,” uzsver AS “Olainfarm” valdes priekšsēdētājs Lauris Macijevskis.

Martā trīs lielākie koncerna noieta tirgi ir Latvija, kur salīdzinājumā ar iepriekšējā gada martu realizācijas apjoms ir pieaudzis par 4%, Krievija, kur šajā pašā laika posmā realizācijas apjoms ir samazinājies par 23%, un Baltkrievija ar 26% pieaugumu. Pārdošanas apjomu samazinājumu Krievijā martā ietekmēja izmaiņas pasūtījumos, jo plānotos medikamentus klienti pasūtīja jau gada sākumā. Martā būtiskas preču piegādes veiktas uz Uzbekistānu, Nīderlandi un Tadžikistānu, informē “Olainfarm” sabiedrisko attiecību vadītāja Dana Hasana.

2019. gada trijos mēnešos “Olainfarm” grupas lielākie noieta tirgi saglabājušies nemainīgi – Latvija (īpatsvars 28%), Krievija (26%), Baltkrievija (16%) un Ukraina (8%). Uzņēmuma lielāko tirdzniecības partneru vidū ir arī Uzbekistāna, Nīderlande, Kazahstāna, Vācija, Tadžikistāna un Lietuva. Straujākais pārdošanas pieaugums trīs mēnešu laikā sasniegts Nīderlandē, kur realizēts par 386% vairāk nekā pērn šajā laikā, un Uzbekistānā, kur pārdošana augusi par 39% attiecībā pret pērnā gada trim mēnešiem. Par 11% augusi realizācija Latvijā un Krievijā. No lielākajiem noieta tirgiem realizācijas samazinājums ir vērojams Kazahstānā (-27%), Vācijā (-19%) un Lietuvā (-34%).

Pēc nekonsolidētajiem provizoriskajiem datiem, AS “Olainfarm” martā realizējusi produkciju par 7,9 miljoniem eiro, kas ir par 1% vairāk nekā pērn šai laikā. Pieaugumu galvenokārt ietekmēja apjomu pieaugums Nīderlandē (par 1038%), Kirgizstānā (par 611%) un Tadžikistānā (par 290%). Realizācijas apjomu kritums bija vērojams Krievijā (par 28%) un Ukrainā (par 17%), norāda D. Hasana.

Nekonsolidētie trīs mēnešu rezultāti liecina, ka AS “Olainfarm” realizējusi produkciju par vairāk nekā 26,5 miljoniem eiro, kas ir par 13% vairāk nekā pērn šai pašā laikā. Atskaites periodā ar plus zīmi strādājuši visi lielākie “Olainfarm” noieta tirgi, izņemot trīs: Vācijā realizācija samazinājās par (19%), Kazahstānā – par 21% un Lietuvā – par 37%. Trīs mēnešos “Olainfarm” realizācija Nīderlandē augusi par 388%, Uzbekistānā par 39%, Tadžikistānā par 28%.

2019. gada trīs mēnešos AS “Olainfarm” piederošā aptieku tīkla SIA “Latvijas aptieka” realizācija sasniedza 6,6 miljonus eiro, kas ir par 12% vairāk nekā pērn. SIA “Silvanols” apgrozījums atskaites periodā veidoja 1,6 miljonu eiro, demonstrējot 7% pieaugumu pret pagājušā gada trim mēnešiem. SIA “Tonus Elast” un “Elast Medikl” realizācija trīs mēnešos sasniedza 2,17 miljonus eiro, kas ir par 7% vairāk kā pērn. Veselības centru “Diamed” un “Olainmed” apgrozījums sasniedza 0,74 miljonus eiro, savukārt “NPK Biotest” trīs mēnešos realizēja produkciju par 0,79 miljoniem eiro, atzīmē D. Hasana.

AS “Olainfarm” nodarbojas ar medikamentu un ķīmiski farmaceitisko produktu ražošanu. Šobrīd AS “Olainfarm” produkcija tiek eksportēta uz vairāk nekā 60 pasaules valstīm, tostarp Baltijas valstīm, Krieviju, citām NVS valstīm, Eiropu, Ziemeļameriku, Āzijas valstīm un Austrāliju, vēsta uzņēmuma pārstāve.

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.