Menu
 

Aizvadītajā nedēļas nogalē slēpošanas bāzēs klientu atsaucība bijusi liela

  • Autors:  LETA
Foto - riekstukalns.lv Foto - riekstukalns.lv

Aizvadītajā nedēļas nogalē Latvijas slēpošanas bāzēs klientu atsaucība bijusi liela un cilvēku uz kalniem bijis daudz, aģentūrai LETA pauda slēpošanas bāzu pārstāvji.

Tāpat visi aptaujātie slēpošanas bāzu pārstāvji norādīja, ka plāno darboties teju pilnā režīmā arī turpmāk, tostarp darba dienās.

Slēpošanas bāzes "Gaiziņš" Madonas novadā saimnieks Juris Stradiņš aģentūrai LETA norādīja, ka cilvēku aktivitāte bijusi ļoti liela un dažbrīd klientiem pat nācies atteikt, lai ievērotu noteiktos ierobežojumus. Bāze strādājusi ar rezervācijām un biežu klientu rotāciju.

Tāpat viņš atzīmēja, ka klienti bijuši saprotoši un atsaucīgi pret izvirzītajām drošības prasībām, kas ļauj ierobežot Covid-19 izplatību, un nav notikusi nekāda veida drūzmēšanās. "Cilvēki vienkārši bija priecīgi par to, ka šāda aktivitāte vispār ir," teica slēpošanas bāzes "Gaiziņš" saimnieks.

Baldones novada atpūtas kompleksa "Riekstukalns" vadītājs Ervīns Kišuro skaidroja, ka arī "Riekstukalnā" aktivitāte bijusi ļoti liela, inventāra nomā bijis mazāk cilvēku, nekā iepriekš gaidīts, kas palīdzēja kontrolēt cilvēku plūsmu šajā telpā. Arī Kišuro sacīja, ka klienti attiecībā pret noteikumiem izturējušies saprātīgi.

Par klientu vēlmi baudīt ziemas priekus sūdzēties nevarēja arī Engures novada atpūtas kompleksā "Milzkalns", kura vadītājs Viesturs Ošnieks aģentūrai LETA atklāja, ka vairākiem klientiem pat bijis jāatsaka, lai nodrošinātu pret Covid-19 izplatību ieviestos drošības noteikumus. Arī "Milzkalna" klienti bijuši ļoti atsaucīgi pret ierobežojumiem un tos labprātīgi ievērojuši.

Aizvadītajā nedēļas nogalē labāk, nekā tas bijis sākotnēji iecerēts, gāja Cēsu pusē esošajā slēpošanas un atpūtas parkā "Ozolkalns", kas nedēļas nogales laikā vismaz atpelnījis uz kalna uzpūstā sniega izmaksas. Uzņēmuma "Ozolkalna serviss" valdes locekle Līga Rokpelne pauda, ka klientu uzskaite veikta manuāli un aprēķināts, ka, lai neradītu drūzmēšanos pie pacēlājiem, atpūtas parks var uzņemt apmēram 100 klientu vienlaicīgi.

Rokpelne skaidroja, ka "Ozolkalns" izsniedz biļetes maksimāli uz divām stundām, kas nodrošina biežu klientu maiņu. Tāpat mirklī, kad svētdien ap plkst.11 biļetes uz kalnu vienlaicīgi vēlējušies iegādāties pārāk daudz cilvēku, ieturēta apmēram pusstundu gara tirdzniecības pauze, kas ļāvusi klientu skaitam izlīdzināties, un turpmākas problēmas neradās. "Ozolkalns" no trešdienas plāno ieviest aplikāciju klientu reģistrācijai, kas ļautu vēl labāk izkontrolēt cilvēku plūsmu uz kalna, jo iepriekš atputas bāze darbojusies režīmā bez rezervācijām.

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.