Menu
 

Zīmola "Spilva" produktiem vairākās kategorijās samazināts pievienotā sāls un cukura daudzums

  • Autors:  LETA
Foto - publicitātes Foto - publicitātes

Konditorejas izstrādājumu un uzkodu ražotāja "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" un "Orkla Foods Latvija" apvienotās organizācijas "Orkla Latvija" ražotajiem zīmola "Spilva" produktiem dažādās kategorijās samazināts pievienotā sāls un cukura daudzums, informēja "Orkla Latvija" komunikācijas direktore Lineta Mikša.

Viņa sacīja, ka jauno produktu ar samazinātu pievienotā sāls un cukura daudzumu izstrādāšanai atsevišķas papildu investīcijas nebija nepieciešamas. "Atsevišķas investīcijas nebija jāiegulda, bet, protams, laiks un kolēģu darbs ir bijusi nozīmīga investīcija," pauda Mikša.

Viņa pastāstīja, ka pērn kompānija sāka pārskatīt vairāku zīmola "Spilva" produktu receptūras, lai samazinātu sāls daudzumu tomātu mērču, kečupu, sinepju un salātu mērču kategorijās. Piemēram, tomātu mērču un kečupu kategorijā atsevišķiem produktiem sāls daudzums samazināts par 10% līdz 30%. "Šogad tehnologi turpina mērķtiecīgu darbu, lai samazinātu cukura daudzumu tomātu mērcēs un kečupos, kā arī sāls un cukura samazināšanai majonēzēs, pārskatot visas šo produktu receptūras," teica "Orkla Latvija" pārstāve.

Pēc Mikšas sacītā, līdz šā gada beigām ražošanā plānots ieviest uzlabotas "Spilvas" majonēžu receptūras ar samazinātu sāls un cukura daudzumu.

Viņa arī atzīmēja, ka receptūru pārskatīšana, samazinot sāls un cukura daudzumu, tiek īstenota "Orkla Latvija" ilgtspējas stratēģijas ietvaros. Atbilstoši stratēģijai ir izvirzītas piecas darbības jomas, kurās "Orkla Latvija" strādā ilgtspējas virzienā - uzturs un labsajūta, droši produkti, ilgtspējīgi izejmateriāli, atbildība pret vidi, rūpes par darbiniekiem un sabiedrību. Katrā darbības jomā ir noteikti ilgtermiņa mērķi un uzdevumi, kuru izpilde ir pakāpeniska.

LETA jau ziņoja, ka "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" un zīmolu "Spilva" un "Gutta" īpašnieka "Orkla Foods Latvija", kurs plānots apvienot kompānijā "Orkla Latvija", kopējais apgrozījums pērn bija 116,092 miljoni eiro, kas ir par 3,1% vairāk nekā gadu iepriekš.

"Orkla" plāno apvienot "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" un zīmolu "Spilva" un "Gutta" īpašnieku "Orkla Foods Latvija", izveidojot vienotu zīmolu preču organizāciju Latvijā ar nosaukumu "Orkla Latvija". "Orkla Logistics Latvija", "Saldumu tirdzniecība" un "Latfood Agro" pilnībā pieder "Orkla Confectionery & Snacks Latvija".

Tāpat vēstīts, ka Norvēģu kompānija "Orkla" 2014.gada augustā iegādājās koncernu "NP Foods", savukārt oktobrī pieņēma lēmumu apvienot "NP Foods", AS "Laima", AS "Staburadze" un AS "Latfood" vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir SIA "Orkla Confectionery & Snacks Latvija", bet SIA "Spilva" un AS "Gutta" tika apvienotas uzņēmumā ar nosaukumu "Orkla Foods Latvija".

 

Atstāt komentāru

* Ar zvaigznīti ir atzīmēti obligātie lauki, kas ir jāaizpilda

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.