Menu
 

"Orkla Foods Latvija" eksports astoņos mēnešos pieaudzis par 17%

  • Autors:  LETA
"Orkla Foods Latvija" eksports astoņos mēnešos pieaudzis par 17% orkla.lv

Zīmolu "Spilva" un "Gutta" īpašnieka "Orkla Foods Latvija" saražotās produkcijas eksports šā gada pirmajos astoņos mēnešos ir pieaudzis par 17% salīdzinājumā ar attiecīgo laika posmu pagājušajā gadā un sasniedzis septiņus miljonus eiro, aģentūru LETA informēja kompānijas pārstāvji.

Kompānijā informēja, ka lielākais "Orkla Foods Latvija" eksporta apjoma pieaugums bija Somijas tirgū, uz kuru šī gada astoņos mēnešos eksportēta produkcija 2,3 miljonu eiro apjomā. Tam seko Igaunija un Lietuva, uz kurām katru attiecīgajā laika periodā eksportēta produkcija 1,5 miljonu eiro apmērā.

""Orkla Foods Latvija" darbs eksporta tirgos aktīvi attīstās. Šī gada astoņos mēnešos lielākais eksporta apjomu pieaugums ir Somijā – par 30%, Lietuvā – par 55% un Dānijā – par 60%, salīdzinot ar to pašu laika posmu pirms gada. Uzņēmuma lielākie eksporta tirgi joprojām ir Somija, Igaunija un Lietuva," teica "Orkla Foods Latvija” vadītāja Lolita Bemhena.

"Orkla Foods Latvija" vadītāja arī informēja, ka 2018. gadā "Orkla Foods Latvija" ir atjaunojusi eksportu uz Kazahstānu. "Esam sākuši strādāt ar jaunu sadarbības partneri Kazahstānā. Tagad Almati un citu pilsētu veikalos jau ir plaši pārstāvēti "Spilvas" dresingi jeb salātu mērces, bet gada turpinājumā ir plānots mūsu produkcijas piedāvājumu Kazahstānā paplašināt ar "Spilvas" ābolu biezeņiem," teica Bemhena.

"Orkla Foods Latvija" ražojumi eksporta tirgos ir pieejami gan ar zīmolu "Spilva", kā arī vietējos tirgos plašāk pazīstamiem zīmoliem "Beauvais", "Felix", "Vitana". "Orkla Foods Latvija" apgrozījums pagājušajā gadā bija 31,517 miljoni eiro, kas ir par 5,4% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa palielinājās par 6,2% – līdz 2,304 miljoniem eiro.

Tāpat vēstīts, ka "Orkla Foods Latvija" 2016. gadā sāka vērienīgu projektu saistībā ar strukturālām izmaiņām visās "Orkla Foods" ražotnēs Baltijas valstīs. Projekta galvenais mērķis bija veikt rūpnīcu specializāciju, padarot tās efektīvākas noteiktu produktu grupu ražošanā. Saistībā ar šo projektu "Orkla Foods Latvija" ražotne Babītes novadā specializējusies mērču un majonēzes ražošanā, kļūstot par šo produktu ražotāju ne tikai Latvijas, bet arī Igaunijas, Lietuvas un Somijas tirgiem.

Norvēģu kompānija "Orkla" 2014. gada augustā iegādājās koncernu "NP Foods", savukārt oktobrī pieņēma lēmumu apvienot "NP Foods", AS "Laima", AS "Staburadze" un AS "Latfood" vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir SIA "Orkla Confectionery and Snacks Latvija", bet SIA "Spilva" un AS "Gutta" tika apvienotas uzņēmumā ar nosaukumu "Orkla Foods Latvija".

atpakaļ uz augšu

Jūs varat autentificēties ar Apriņķis.lv vai kontu.