Tuvojas 1. septembris, un gan vecākiem, gan mācību spēkiem atkal kļūs aktuāls jautājums par viedierīču izmantošanas intensitāti skolās – vai būtu jāierobežo to izmantošana stundu starpbrīžos, vai interneta pieslēgums neizraisīs pārmērīgu atkarību un kas ir labākais veids, kā skolēnu aizraut ar jēgpilnu, nevis bezmērķīgu tehnoloģiju lietošanu. Ir skolas, kurās ieviesta prakse pirms stundu sākuma telefonus novietot drošā vietā prom no acīm, lai tie netraucē mācību procesam. Tomēr, ja spēj prasmīgi tehnoloģijas iesaistīt mācību procesā, ieguvēji ir gan bērni, gan skolotāji. “Tele2” kampaņas “Jēgpilns internets” ietvaros aptaujāja vairākus Latvijas skolotājus, kas dalījās savā pieredzē, kā izmantot viedierīces mācību procesā un kā kontrolē to lietošanu skolās.